Cuma 11.10.2013

Zorlu teftişte

2.5 milyar dolarlık yatırımla 7 yılda faaliyete geçen Zorlu Center'ın alışveriş merkezi dün açıldı. Yatırımını teftişe çıkan Ahmet Nazif Zorlu, "Burası ay başında uçuşa geçer" dedi

7 yıllık sürecin sonunda arsa dahil 2.5 milyar dolarlık maliyetiyle Zincirlikuyu'da hayata geçirilen Zorlu Center'ın alışveriş merkezi (AVM) bölümü dün açıldı. Açılış töreni yapılmayan AVM, buna rağmen ilk günden yoğun müşteri trafiği yakaladı.
DÜNYADA BÖYLE PROJE YOK

Projenin sahibi Ahmet Nazif Zorlu ise AVM kapılarını açar açmaz teftişe çıktı. Mağazalardan asansörlere, giriş çıkış kapılarından yürüyen merdivenlere kadar her ayrıntıyı oğlu Emre Zorlu ile kontrol eden Ahmet Nazif Zorlu'ya AVM'nin lüks mağazalarının bulunduğu açık kısmında rastladık. Neşeli olduğu her halinden belli olan Zorlu, "Benim hayalimde 5'i 1 yerde bir semt yaratmak vardı. Dünyada böyle bir proje yok" dedi.
AY BAŞINDA UÇUŞA GEÇER

Birçok mağazanın halen açılmadığını, ay başında hepsinin devreye gireceğini söyleyen Zorlu, "Mağazalar açıldıktan sonra burası uçar. AVM, rezidans, iş merkezi, Performans Sanatları Merkezi ve oteliyle yatırım 5 fonksiyonlu" diye konuştu.
'APPLE BANA BİLE SIR VERMİYOR'
AVM'nin açık havadaki bölümünde Burberry, Dolce&Gabbana, Valentino gibi ünlü mağazalar faaliyete geçti. Türkiye'deki ilk Apple Store'un da burada açılacağını belirten Zorlu, "Yeni bir konsept geliştiriyorlar. Bana bile ser verip sır vermiyorlar" dedi.
'OLDUKÇA GÜÇLÜ-KUVVETLİ YATIRIM OLDU'
Zorlu'ya açılışın zorlu olduğu yönündeki değerlendirmeleri hatırlatıp görüşünü sorduk. Zorlu, "Yanlış ifade ediyorlar. Zorlu'nun anlamı zordan değil, güçlü kuvvetliden geliyor. Burası zorlu değil güçlü kuvvetli bir merkez oldu" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.