Son Güncelleme: Salı 15.10.2013
MasterCard online DNA'ları çıkardı
5 FARKLI KİŞİLİK
MasterCard'ın yaptığı araştırmaya göre, internet ve sosyal medya kullanıcıları farklı kişilik özellikleri gösteriyor. Bunlar "Açık Paylaşımcılar", "Salt Etkileşimciler", "Sadece Alışveriş Yapanlar", "Pasif Kullanıcılar" ve "Proaktif Koruyucular" olarak beş farklı kişilik olarak sıralanıyor.
KULLANICI BİLGİSİ GİDEREK ARTIYOR
Araştırmalar, tüketicilerin online kimliklerini yönetmekte daha bilgili hale geldiklerini ortaya koyuyor. Kullanıcıların paylaşmak istedikleri bilgi türleri konusunda temkinli oldukları ve kişisel verileri konusunda belirli tipteki kuruluşlara güvenlikleri görülüyor.
EN SON HABERLER
- 1 Dev kruvaziyer Bodrum’a 283 yolcuyla geldi
- 2 Rekabet Kurulu'ndan META'ya ceza! 300 milyon TL'yi aşkın...
- 3 Astımda risk faktörlerine dikkat!
- 4 Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan altın ithalatı açıklaması
- 5 Dev projeye Türk imzası! Dünyada bir ilk
- 6 Yeni teşvik programı geliyor! Bakan Kacır açıkladı: Türkiye yatırım merkezi olacak
- 7 Bakan Bayraktar Cezayirli mevkidaşı Arkab ile telefonda görüştü
- 8 SON DAKİKA: Erken davran ikramiye ödemesini kaçırma: O tarihe ve saate dikkat! Kimler alabiliyor?
- 9 Merkez Bankası Nisan Ayı Fiyat Gelişmeleri Raporu yayınlandı
- 10 İnşaat malzemesi sanayi üretimi arttı