Salı 15.10.2013
Son Güncelleme: Salı 15.10.2013

MasterCard online DNA'ları çıkardı

Mastercard'ın gerçekleştirdiği araştırmada, internet ve sosyal medyayı kullanan tüketicilerin online kişilikleri ortaya konuldu. MasterCard sıkça tartışılan online kişiliklerle ilgili bir araştırma yaparak, sosyal medya kullanıcılarının gerçek hayatlarından bağımsız online kişiliklerini belirledi. Beş farklı online kişiliğin ortaya çıktığı araştırma, online alışveriş alışkanlıkları, kişisel verilerin güvenliği ve değeri konusundaki bilinç, online ortamda paylaşım yapma alışkanlıkları üzerine verileri ortaya koydu.
5 FARKLI KİŞİLİK

MasterCard'ın yaptığı araştırmaya göre, internet ve sosyal medya kullanıcıları farklı kişilik özellikleri gösteriyor. Bunlar "Açık Paylaşımcılar", "Salt Etkileşimciler", "Sadece Alışveriş Yapanlar", "Pasif Kullanıcılar" ve "Proaktif Koruyucular" olarak beş farklı kişilik olarak sıralanıyor.
KULLANICI BİLGİSİ GİDEREK ARTIYOR
Araştırmalar, tüketicilerin online kimliklerini yönetmekte daha bilgili hale geldiklerini ortaya koyuyor. Kullanıcıların paylaşmak istedikleri bilgi türleri konusunda temkinli oldukları ve kişisel verileri konusunda belirli tipteki kuruluşlara güvenlikleri görülüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.