Pazartesi 21.10.2013

Lastikte Avrupa'yı solladık

Türkiye lastik pazarı, 2013 yılında da büyümeye devam ediyor. 2012'de bir önceki yıla göre yüzde 5.6 büyüyerek, yaklaşık 11 milyon adete ulaşan lastik pazarının 2013 sonunda yüzde 10 büyümesi bekleniyor. Ticari araçlarda kış lastiği zorunluluğu, pazara doping etkisi yapıyor. Michelin Türkiye Operasyon Direktörü Sertan Akçagöz, Türkiye'nin lastik pazarının ekonomik durgunluğun da etkisiyle küçülen Avrupa'da nadir büyüme gösteren ülkelerden biri olarak ön plana çıktığını söyledi. Akçagöz Michelin Türkiye'nin, 2013'te de istikrarlı büyümesini sürdürdüğünü vurguladı. Sertan Akçagöz, Türkiye'nin grubun büyümesinde kilit rol oynadığını ifade ederek şöyle konuştu: "Avrupa Bölgesi'nde Türkiye, kamyon lastiklerinde en büyük pazar olarak öne çıkıyor. Binek oto lastiklerinde ise Almanya, Fransa, İspanya, İtalya ve İngiltere'nin ardından 6'ncı sırada yer alıyor. Michelin Türkiye olarak pazarın üzerinde bir büyüyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.