Pazar 27.10.2013 00:00
Son Güncelleme: Pazar 27.10.2013 16:51

Haliç Metro Köprüsü'nde test sürüşleri başladı

İstanbul'un tarihi siluetine olan etkisi nedeniyle tartışmalara neden olan Haliç Metro Köprüsü'nde test sürüşleri başladı.

Günde 1 milyon kişinin kullanacağı tahmin edilen Haliç Metro Köprüsü, yaklaşık 2 ay sürecek testlerin ardından 2014 Ocak ayında hizmete alınacak.
Haliç Metro Geçiş Köprüsü için geri sayım başladı ve Taksim metrosunun, Yenikapı'ya inmesine sayılı günler kaldı. İstanbul trafiğine önemli ölçüde nefes aldırması beklenen projede sona yaklaşıldı. Test sürüşlerinin başladığı Haliç Metro Geçiş Köprüsü'nün 2014 yılının Ocak ayında hizmete girmesi bekleniyor.
29 Ekim'de Marmaray projesinin açıldığı günde Başbakan Erdoğan'ın da test edeceği Haliç Metro Geçiş Köprüsünü günde 1 milyon kişinin kullanması bekleniyor. 180 milyon liraya mal olan köprüyle İstanbul Metrosu ve Marmaray birleşmiş olacak. Hacıosman'dan metroya binen yolcular, kesintisiz olarak Yenikapı Marmaray aktarma istasyonuna ulaşabilecek.
Haliç'in 13 metre üstünde Tarihi Yarımada'yı seyrederek yürüme imkanı sağlayan köprünün Karaköy ayağında kafeler de yer alacak.İstanbul'un trafik sorunun çözümüne katkı sağlaması beklenen Haliç Metro Köprüsü vatandaşlardan da tam not aldı.
Köprünün trafik sorunun çözümüne katkı sağlayacağını söyleyen vatandaşlar, yolcuların kısa sürede istediği yere ulaşabileceğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.