Salı 29.10.2013

Avea, IMI'de 3'te 3 yaptı

Avea, IMI Conferences tarafından bu yıl 8. kez gerçekleştirilen "Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri" nde, aday gösterildiği 3 kategoride ödül aldı. "En İyi Çağrı Merkezi", "En İyi Müşteri Deneyimi" ve "Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi" olmak üzere aldığı 3 ödülü değerlendiren Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, "Ödüller bizleri daha da iyisini yapmak için motive edecek" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.