Akman'dan meyve suyunda atak
Meyve suyu sektörünün güçlü firmalarından Akman Holding, Golden markalı yeni ürünlerini piyasaya çıkardı. Firmanın hedef kitlesinde çocuklar var

HEDEF KİTLE ÇOCUKLAR
2011'de Milli Eğitim Bakanlığı'nın öğrencilerin sağlıklı beslenmesi amacıyla gazlı ve aromalı içeceklerin okul kantinlerinde satılmasını yasakladığını belirten Akman, "Bu gelişme meyve suyu pazarının önünü açtı" dedi. Akman Holding Yönetim Kurulu Üyesi Melisa Akman ise, Türkiye'de meyve suyu tüketiminin hızla arttığına işaret etti. 12 yaşın altındaki çocukların tüketim oranının pazarın yüzde 28'ini oluşturduğuna dikkat çeken Akman, "Golden portakal, vişne, şeftali ve kayısı olmak üzere 4 çeşitten oluşuyor" diye konuştu.
SİYAH HAVUÇ İHRACATI
Yeni ürünlerinin kalorisinin oldukça düşük olduğunu belirten Akman, obezite düşmanı olduğu belirtilen bu ürünle iyi bir satış grafiği yakalayacaklarını kaydetti. Ali Akman, sadece Türkiye'de yetişen siyah havucun da suyunu ürettiklerini söyledi. 2014'te Türkiye'de de satacakları ürünün Japonya'ya ihracatının başladığını açıklayan Akman, "Japonya'dan talep çok yüksek. İlk etapta 214 bin dolarlık sipariş aldık" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 600 bin kamu işçisinin maaş zammı için pazarlık başlıyor! İşçi 1.800 TL talep etti: Gözler işverende
- 2 Bakan Işıkhan: 3 yılda 445 bin kişiye staj desteği sağladık
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 4 OECD: Türkiye uluslararası yatırımcı güvenini daha ileri bir noktaya taşıyabilir
- 5 Bakan Şimşek'ten kripto hizmet sağlayıcılarına uyarı: Kötüye kullanıma göz açtırmayacağız
- 6 Tarım ürünleri üretici fiyatları martta arttı
- 7 İstanbul Havalimanı’nda aynı anda üç uçak iniş veya kalkış gerçekleştirebilecek
- 8 Türkiye'de martta 110 bin 795 konut satıldı
- 9 Gram altın yeni rekorunu kırdı, 4 bin liranın üzerine çıktı: İşte güncel altın fiyatları
- 10 Bakan Göktaş duyurdu: SED ödemeleri hesaplara yattı