Akman'dan meyve suyunda atak
Meyve suyu sektörünün güçlü firmalarından Akman Holding, Golden markalı yeni ürünlerini piyasaya çıkardı. Firmanın hedef kitlesinde çocuklar var
HEDEF KİTLE ÇOCUKLAR
2011'de Milli Eğitim Bakanlığı'nın öğrencilerin sağlıklı beslenmesi amacıyla gazlı ve aromalı içeceklerin okul kantinlerinde satılmasını yasakladığını belirten Akman, "Bu gelişme meyve suyu pazarının önünü açtı" dedi. Akman Holding Yönetim Kurulu Üyesi Melisa Akman ise, Türkiye'de meyve suyu tüketiminin hızla arttığına işaret etti. 12 yaşın altındaki çocukların tüketim oranının pazarın yüzde 28'ini oluşturduğuna dikkat çeken Akman, "Golden portakal, vişne, şeftali ve kayısı olmak üzere 4 çeşitten oluşuyor" diye konuştu.
SİYAH HAVUÇ İHRACATI
Yeni ürünlerinin kalorisinin oldukça düşük olduğunu belirten Akman, obezite düşmanı olduğu belirtilen bu ürünle iyi bir satış grafiği yakalayacaklarını kaydetti. Ali Akman, sadece Türkiye'de yetişen siyah havucun da suyunu ürettiklerini söyledi. 2014'te Türkiye'de de satacakları ürünün Japonya'ya ihracatının başladığını açıklayan Akman, "Japonya'dan talep çok yüksek. İlk etapta 214 bin dolarlık sipariş aldık" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Çiftçilik yapan vatandaş şok yaşadı! 40 yıl sonra tarlasından hazine çıktı: Yüzbinlerce yıllık...
- 2 Altın gram fiyatı düşüş trendinde! Çeyrek, 22 ayar bilezik ve Cumhuriyet altını 3 Mayıs 2024 kaç TL?
- 3 Türkiye uluslararası yatırım projelerinde Avrupa'da 4. sıraya yükseldi
- 4 İTO Başkanı Avdagiç: Ekonomiye olan güven daha da artacak
- 5 İstanbul-Sivas arası YHT seferleri başladı
- 6 Kredi notu yükseltildi! Uluslararası derecelendirme kuruluşundan Flaş karar: Türkiye ekonomisi güven tazeledi!
- 7 Arnavutköy Emlak Konut GYO-THY kura sonuçları canlı yayında belli oluyor! İşte isim isim o liste
- 8 "Karayolları ulaşım yatırımlarının lokomotifidir"
- 9 SON DAKİKA: Bakan Işıkhan duyurdu! 81 ilaç geri ödeme listesine alındı
- 10 Akaryakıt fiyatları için yeni karar! Resmi Gazete'de yayımlandı: 15 Mayıs itibariyle geçerli olacak