Cuma 01.11.2013

Akman'dan meyve suyunda atak

Meyve suyu sektörünün güçlü firmalarından Akman Holding, Golden markalı yeni ürünlerini piyasaya çıkardı. Firmanın hedef kitlesinde çocuklar var

Meyve suyunun önemli oyuncularından Akman Holding, sektördeki yatırımlarına hız verdi. Akman Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Akman, Golden markasıyla yeni bir meyveli içecek çeşidini pazara sunduklarını söyledi.

HEDEF KİTLE ÇOCUKLAR

2011'de Milli Eğitim Bakanlığı'nın öğrencilerin sağlıklı beslenmesi amacıyla gazlı ve aromalı içeceklerin okul kantinlerinde satılmasını yasakladığını belirten Akman, "Bu gelişme meyve suyu pazarının önünü açtı" dedi. Akman Holding Yönetim Kurulu Üyesi Melisa Akman ise, Türkiye'de meyve suyu tüketiminin hızla arttığına işaret etti. 12 yaşın altındaki çocukların tüketim oranının pazarın yüzde 28'ini oluşturduğuna dikkat çeken Akman, "Golden portakal, vişne, şeftali ve kayısı olmak üzere 4 çeşitten oluşuyor" diye konuştu.

SİYAH HAVUÇ İHRACATI

Yeni ürünlerinin kalorisinin oldukça düşük olduğunu belirten Akman, obezite düşmanı olduğu belirtilen bu ürünle iyi bir satış grafiği yakalayacaklarını kaydetti. Ali Akman, sadece Türkiye'de yetişen siyah havucun da suyunu ürettiklerini söyledi. 2014'te Türkiye'de de satacakları ürünün Japonya'ya ihracatının başladığını açıklayan Akman, "Japonya'dan talep çok yüksek. İlk etapta 214 bin dolarlık sipariş aldık" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.