Son Güncelleme: Perşembe 07.11.2013
Tapuda telefonla randevu devri
Tapu ve kadastro işlemlerinde çağrı merkezi üzerinden telefonla randevu sistemi yeni yılda devreye giriyor. Merkeze 7 gün 24 saat ulaşmak mümkün olacak
ŞİKÂYETLERİ DE ALACAKLAR
Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşın hizmetlerle ilgili her türlü sorusuna yanıt verilecek, vatandaşların şikâyetleri değerlendirilerek ilgili birimlere yönlendirilecek. Çağrı merkezinde görev yapan temsilciler, vatandaşların talepleriyle ilgili bilgilendirmeyi, SMS, e-mail veya telefon yoluyla yapacaklar. Çağrı merkezi sisteminde, vatandaş memnuniyet anketi de yapılabilecek.
TRABZON'DA KURULACAK
Çağrı merkezi, Trabzon'da kurulacak. Merkezde 65 vatandaş temsilcisi, 5 mevzuat uzmanı, 4 takım lideri ve 1 süpervizor görev yapacak. Çağrı merkezinde görev alacak temsilcilere, vatandaş ilişkileri, stres, zor vatandaş ve durumlarla başa çıkma, telefonda etkileme ve ikna becerileri eğitimi verilecek. Çağrı Merkezi 7 gün 24 saat hizmet verecek. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı'nın düzenleyeceği ihale 5 Aralık'ta yapılacak. İhaleyi kazanan firma ihaleden 60 gün sonra hizmet vermeye başlayacak.
EN SON HABERLER
- 1 T.C. İstanbul Anadolu 29. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ
- 2 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 3 SDN Summit 2024 İstanbul'da gerçekleştirildi
- 4 İstanbul'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 5 Bakan Kacır: KOSGEB şehir şehir gezecek ve girişimci seçmelerine başlayacak
- 6 SMMM'de takvim belli oldu! Resmi Gazete yayımlandı!
- 7 SON DAKİKA: Bakan Işıkhan'dan asgari ücret açıklaması
- 8 Bakan Uraloğlu'dan Sivas-İstanbul YHT seferleri açıklaması
- 9 Bakan Şimşek: KDV artışı yapılmadı! Gıdada istismara geçit verilmeyecek
- 10 TESK Başkanı'ndan düğün sezonu açıklaması: 500 milyar TL'lik katkı...