Pazar 10.11.2013

Gıdaya da 'fast casual' modası geldi

Türkiye'ye 3 ay önce giren ABD'li hamburger zinciri Fatburger, modada olduğu gibi gıda sektöründe de yeni bir konsept yarattı. "Fast casual" denilen bu sisteme göre müşterilere fast food denilen hızlı yiyeceği garsonlar servis ediyor. Fatburger Türkiye'nin Genel Müdürü Rami Zok, tüketicilerin kısa sürede markalarına yoğun ilgi gösterdiğini söyledi. Taksim ve Levent'teki şubelerinde günde 300 hamburger mönüsü sattıklarını belirten Zok, 2015'e kadar 6 milyon dolarlık yatırımla 15 mağaza açacaklarını kaydetti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.