Salı 26.11.2013
Son Güncelleme: Salı 26.11.2013

Havada Alman paniği

THY'nin Almanya'da pazar payını artırmasından rahatsız olan Lufthansa, işbirliğinde kısıtlamaya gidiyor

Alman havayolu şirketi Lufthansa, Türk Hava Yolları (THY) ile olan işbirliğini kademeli olarak asgariye indiriyor. Der Spiegel dergisinde çıkan "Bir ilişkinin sonu" başlıklı habere göre Lufthansa, THY ile yapılan uçuşlarda kazanılan puanların ancak yüzde 25'ini işleme alacak. Lufthansa, dünyanın en büyük havayolu şirketleri birliği Star Alliance'daki diğer firmaların uçuşlarının tüm puanlarını kabul ediyor. Der Spiegel'deki habere göre Lufthansa'nın, THY uçuşlarında elde edilen mil puanlarının sadece yüzde 25'ini tanımak istemesinin nedeni, THY'nin Almanya'dan çok sayıda müşteri kazanması. Kazanılan puanlarla bedava uçuş hakkı elde edilebileceği gibi, puanlara göre localardan faydalanmak veya bagajlara tanınan imtiyaz gibi özel hizmetler de alınabiliyor.

ORTAK UÇUŞ YOK

THY'yi ciddi bir tehdit olarak gören Lufthansa'nın, şirketle olan "Code Share" sözleşmesini de sona erdirdiği öğrenildi. Code Share kapsamında örneğin THY de aynı uçuş numarası ile Lufthansa uçuşlarını satabiliyor. Almanya'nın 12 noktasından uçan THY ile Bremen, Friedrichshafen veya Leipzig gibi küçük havaalanlarından yolcuların İstanbul üzerinden dünyaya açıldığı öğrenildi. THY'nin daha uygun fiyatlardan ve gece uçuş yasağı olmayan havaalanlarından da istifade ettiği belirtiliyor. Lufthansa Gabun ve Kongo'yu uçuş listesinden çıkartırken, THY'nin Afrika'da 13 yeni noktaya uçacağını bildirdi.
FRANKFURT

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.