Salı 26.11.2013
Son Güncelleme: Pazartesi 25.11.2013

Jolly'ye erken tatilci piyangosu: %31 büyüme

Jolly Tur, hem 7 milyonluk teknoloji yatırımı hem de erken rezervasyon sayesinde hedefini aştı. 2013'te yüzde 25 büyüme öngördüklerini söyleyen Mete Vardar, "Rakam yüzde 31'i buldu" dedi

Erken rezervasyon hem tüketiciye hem de tur şirketlerine kazandırdı. Tatilini erken satın alan tüketiciler yüzde 50'ye varan indirimlerden faydalanırken, tur şirketleri de yaz sezonunda önünü görerek planlamalarını gerçekleştirdi. 2013 gerçekleşmelerini, 2014 planlarını anlatan Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, "2013'te yüzde 25 büyüme öngörüyorduk. Hem erken rezervasyonun sunduğu avantajlar hem de teknolojiye yaptığımız 7 milyon TL'lik yatırımla yıl sonunu yüzde 31'lik büyüme rakamlarıyla kapatıyoruz" dedi.
2014'TE HEDEF YÜZDE 38
2014'te yüzde 38'lik büyüme öngördüklerini belirten Vardar, "Son yıllarda teknolojiye yaptığımız yatırımların meyvesini artık topluyoruz. Bu sene hayata geçireceğimiz yeni web sitemiz bir tatil ansiklopedisi niteliğinde" diye konuştu. Jolly Tur Genel Müdürü Figen Erkan ise yurtiçi turlarında yüzde 27, yurtdışında 46, Kıbrıs'ta 27, kültür turlarında 49, 'cruise'da ise 78 büyüdüklerini dile getirdi.
GEMİ TURLARINDA REKOR

Cruise turları için özel bir departman kurduklarını vurgulayan Erkan, "Gemi seyahatleri geleceğin en çok büyüyecek ürünlerinden" dedi. En çok tercih edilen destinasyonlar hakkında da bilgi veren Erkan, şöyle konuştu: "Yurtdışı turlarda Orta Avrupa, İtalya, Benelüks- Paris, Balkanlar, İspanya tatilcilerin en gözde ilk beş destinasyonu arasında. Türkiye'de Bodrum, Kemer, Belek yine favori. Curise'da Ege&Adriyatik, Yunan Adaları, Kuzey Avrupa ilk üçte. Kültür turlarında ise Karadeniz birinci sırada." Anadolu'ya yayıldıklarını söyleyen Erkan, 2014'te Antep, Denizli kalkışlı turlar düzenleneceğini kaydetti. Kış turizminde yüzde 40 indirimli erken rezervasyon kampanyası başlattıklarını söyleyen Erkan, "10 bin kişi hedefledik" dedi.

TEKNOLOJİYE 7 MİLYONLUK YATIRIM YAPILDI
Network sistemi, dijital haberleşme, güvenlik üzerine yapılan altyapı çalışmalarının yanı sıra yeni bir seyahat platformu oluşturduklarını da ifade eden Mete Vardar, teknolojiye 7 milyon TL'lik yatırım yaptıklarını söyledi. Jolly Tur'un teknoloji şirketi Vizyon Yazılım Genel Müdürü Vahit Çakmak da "Yeni seyahat platformumuz www.jollytur.com oldu. Burada, tatilciye kültürel özelliklerden alışveriş yapılacak noktalara, restoranlardan gezilmesi gereken yerlere detaylı öneriler bulunacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.