Sanal ortamda RTB dönemi
SEKTÖR HIZLI GELİŞİYOR
Turkuvaz Reklam Pazarlama ve Türkiye IAB Türkiye Endüstri Standartları Grup Başkanı Neslihan Mesutoğlu, Türkiye'de dijital reklamcılık konusunda gelişmelerin çok hızlı yaşandığını belirtti. Mesutoğlu, şöyle konuştu: "Reel Time Bidding dünyada da çok yeni bir konu. Eşzamanlı yayın yapılırken ajansların reklam yayını satın alabilmesi ve en doğru yerde hedef kitlelerine en uygun yayın alanlarını seçip orada reklam gösterimini yapabilmesi. Dijitale baktığınızda yerler kısıtlı değil milyarlarca sayfa tüketim var. Türkiye'ye baktığınızda 30 milyon üzerinde internet kullanıcısı var. Reklam gösterimlerinin doğru hedeflere gidip gitmediğini araştıran sistem şu anda Türkiye'de oturmuş değil. RTB bu verilerle çalışıyor. Hem hedef kitlesi hem de doğru reklamın doğru kitleye görülmesi verimliliği açısından önemli" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Finansal yatırım araçlarına vergi düzenlemesi
- 2 Ticaret Bakanı Bolat'tan ihracat mesajı: Türkiye açısından zorunluluk
- 3 BDDK'dan temassız kartlar için yeni karar! Temmuz ayından itibaren değişiyor...
- 4 KOBİ'lere dev destek! Bakan Kacır açıkladı: Avrupa Dijital İnovasyon Merkezleri Türkiye'ye kuruluyor
- 5 Madenciliğe 106 milyar lira kamu yatırımı yapılması hedefleniyor
- 6 AKARYAKIT FİYATLARI SON DAKİKA: Petrolde Blinken etkisi! 30 Nisan benzin ve mazot fiyatı ne kadar?
- 7 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Ülkedeki yabancı yatırımları Türk şirketleri olarak görüyoruz
- 8 Türkiye lider ülke oldu! Dünya Bankası'ndan övgü dolu sözler! 3 yıl içerisinde 18 milyar dolar...
- 9 SON DAKİKA: TCMB Başkanı Karahan'dan enflasyonla mücadelede kararlılık mesajı
- 10 Ticari balıkçılığın yeni yol haritası belirleniyor