Cuma 29.11.2013
Son Güncelleme: Cuma 29.11.2013

1.5 milyon trafik dedektifi yola çıkacak

Sosyal sorumluluk projeleriyle dikkati çeken OPET, yeni bir etkinliğe başlıyor. Şirket, 3 yılda, 81 ilde 3-17 yaş arasındaki 1.5 milyon çocuk ve gencin trafik konusunda bilinçlendirilmesini hedefleyen 'trafik dedektifleri' projesini hayata geçiriyor. Trafik sorununa kalıcı bir çözüm getirmek amacıyla başlanılan proje, OPET'in desteğiyle Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı, Diyanet İşleri Başkanlığı, Emniyet Genel Müdürlüğü, Polis Eşleri Kaynaşma-Yardımlaşma Derneği (PEKAY) ve Uluslarası Polis Birliği Türkiye ortaklığında uygulanacak. OPET Yönetim Kurulu Üyesi ve sosyal sorumluluk projelerinin lideri Nurten Öztürk, "Bir Türk şirketi olarak doğup büyüdüğümüz topraklara olan sorumluluğumuzu hiçbir zaman unutmadık. Fayda sunabileceğimiz her alanda çözüm odaklı ve sonuca yönelik projeler geliştirdik. Trafikten kaynaklanan sorunları çözmek, kazalardan doğacak maddi ve manevi zararları en aza indirmek amacıyla bugün işe 'çekirdekten' başlıyoruz" dedi. Proje ile önce öğretmenlere, daha sonra çocuk ve gençlere 9 ana konuda verilecek eğitimlerle, trafik kazalarının engellenmesinde kalıcı bir çözüm yaratılması hedefleniyor. Ancak klasik bir eğitimden farklı olarak çocuk ve gençlere 'Trafik Dedektifi' unvanı verilerek trafik konusunda bilinçli bir davranış modeli gerçekleştirmeleri bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.