Pazar 01.12.2013
Son Güncelleme: Pazar 01.12.2013

Telekomun en büyük sorunu abone kaybı

Küresel bilgi hizmetleri şirketi Experian, 22 ülkede, 45 küresel telekomünikasyon şirketiyle sektörün ana sorunlarını araştırdı. 80 üstdüzey yöneticinin katıldığı Experian'nın gerçekleştirdiği uluslararası araştırmada büyük veri, abone kaybı, müşteri deneyimi ve sahtecilik, çözüm bekleyen sorunlar olarak öne çıktı. Bunlar telekomünikasyon sektöründe en çok baskı hissedilen sorunlar olarak üst sıralarda yer alıyor. Anket sonucunu değerlendiren Experian Decision Analytics Balkanlar, Türkiye ve Ortadoğu Genel Müdürü Cenker Özhelvacı "Müşteri deneyimi, büyük veri ve sahteciliğin telekomünikasyon firmaları tarafından ciddi zorluklar olarak belirtilmesi bizim için sürpriz olmadı" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.