Pazartesi 02.12.2013 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 02.12.2013 12:53

Uçak biletlerinde yeni dönem

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, uçak biletlerine tavan fiyat uygulamasına ilişkin sektör temsilcilerinin gönüllülük itibariyle aldıkları karar gereği yarın itibariyle en pahalı uçak biletinin 299 lira olacağını bildirdi.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, uçaklarda ekonomi sınıfında tavan fiyatın yarından itibaren 299 lira olacağını söyledi.
Binali Yıldırım, 'uçak tavan fiyatları' ile ilgili sektör temsilcileriyle buluştu. Bakanlık binasındaki görüşme ile ilgili açıklama yapan Yıldırım, şöyle konuştu:
"Konuşmalardan sonra, SHGM, TÖSİP, THY, Anadolu ortak karara vardılar. Gönüllük bazında bundan sonra, yarın itibariyle en pahalı 299 TL olacak, ekonomi tabi. En pahalı diyorum. Bunun altında uçanlarda olabilir. Hepsinin ortak mutabakata vardığı ölçü budur. Ne zaman alırsanız alın. Son saate de kalsanız 299 TL'yi geçmeyecek. Bu ne demek 299'da 100'de 50'TL'ye de var. Biz vatandaşımızın bu hizmeti ne pahasına olursa olsun, almak kaydına kalmasına gönlümüz razı olmaz. Şirketlerimizde bizimle aynı gayeyi taşıyorlar. Vatandaşın daha kaliteli hizmet alması için başından beri yapıcı hizmet görenlere teşekkür ediyorum. Uygulayacağımız tavan sınırlaması vatandaşlar tarafından takdir edilecek. Herkes kazanacak. Hepimiz birbirine muhtacız. Taşıyıcı taşıyacak ki hizmet görülsün. Biz de iki taraf arasında dengeyi sağlamaya çalışıyoruz.'

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.