Cuma 06.12.2013
Son Güncelleme: Cuma 06.12.2013

Devler esnafa kapıyı açıyor

Şekerbank'ın şubatta hayata geçirdiği 'Kapımız Esnafa Açık' platformu büyüyor. Organizasyona Coca-Cola, Visa, Pınar, Milangaz ve Vodafone da katıldı

Şekerbank, Şubat 2013'te hayata geçirdiği "Kapımız Esnafa Açık" platformunda "Her Ayın 15'i Esnafın Günü" etkinliği yapıyor. Özel sektör, kamu, sivil toplum kuruluşları ile tüketicileri esnafla buluşturmak ve iş hacmini artırmak amacıyla oluşturulan platformda Coca-Cola, Visa, Pınar, Milangaz, Vodafone gibi markalar el ele verecek. Firmalar, her ayın 15'inde hem esnafa hem de tüketiciye özel kampanyalar düzenleyecek. Şekerbank Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Basri Göktan, projeyi esnafın iş hacmini artırarak kapılarının açık kalmasını, böylece üretime ve ülke ekonomisine katkı sağlamaları için başlattıklarını söyledi.

8 MİLYONLUK KESİMİ ETKİLİYOR

Kampanya, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı himayesinde ve Türkiye Esnaf ve Sanatkârları Konfederasyonu'nun (TESK) desteğiyle hayata geçiriliyor. Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı, toplumun refahını yükseltmek için her kesime yönelik özel çalışmalar yapıldığını belirtti. Bakan Yazıcı, "Ülkemizde, 1 milyon 563 bin 623 esnaf ve sanatkârımıza ait 1 milyon 681 bin 620 işletme bulunuyor. Buna, bir buçuk milyonu aşan işletmede çalışan ve aileler de dahil edildiğinde esnaf ve sanatkârlarımıza yönelik hizmet ve politikalarımız, yaklaşık 8 milyonluk bir kesimi etkilemektedir" diye konuştu. Hayati Yazıcı, bakanlık olarak hedeflerinin aktif, güçlü ve girişimci esnaf ve sanatkârların sayısını artırmak olduğunu vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.