Pazartesi 16.12.2013
Son Güncelleme: Pazartesi 16.12.2013

Noel Baba'nın değeri 1.6 trilyon dolar

Dünyanın en değerli markasının Noel Baba olduğu belirlendi. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, özgün kurumsal marka değerlendirme tekniklerini kullanarak "Noel Baba" markasının değerini tespit etti. Markanın seyahat, perakende alışveriş, konaklamaağırlama sektörlerine ekonomik katkıları dikkate alınarak yapılan değerlendirme çalışması sonucunda "Noel Baba" markasının değerinin 1.6 trilyon dolar olduğu belirlendi. Araştırmada Apple'ın 87.3, Samsung'un 58.7, Google'un ise 52.1 milyar dolarlık değeri olduğu kaydedildi. Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner'e göre bu tespitin Türkiye açısından önemi oldukça fazla.

ASLEN ANTALYALI
İlgüner, Noel Baba'nın Antalya'nın Demreli ilçesinden olduğu konusunda güçlü argümanlar olduğunu dile getirdi. İlgüner, Türkiye'nin bu markayı kullanıyor olması gerektiğini vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.