Perşembe 02.01.2014 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 02.01.2014 14:56

Zam şampiyonu kuru fasulye

İstanbul Ticaret Odası (İTO), aralık ayında kentte perakende fiyatı en fazla artan ürünün yüzde 12,59 ile kuru fasulye olduğunu açıkladı.

İTO, 2013 aralık ayında fiyatı en çok artan ve azalan ürünleri açıkladı. Buna göre, 2013 Aralık ayında İTO'nun İstanbul Ücretliler Geçinme Endeksi'nde yer alan 242 ürünün 75'inin perakende fiyatı artarken, 67 ürünün fiyatı düştü, 100 ürünün fiyatı ise değişmedi.
Aralık ayında fiyatı en fazla artan ürün yüzde 12,59 oranı ile kuru fasulye oldu. Fiyatı en çok artan ikinci ürün yüzde 12,54 ile lahana olurken, tüpgaz yüzde 10,87 artış oranı ile üçüncü sırayı aldı.
Uzun filtreli sigara yüzde 16 oran ile aralık ayında fiyatı en fazla azalış gösteren ürün oldu. Sigarayı yüzde 15,24 düşüşle karnabahar izledi. Fiyatı yüzde 12,49 oranında gerileyen
portakal ise üçüncü sırada yer aldı.
Aralık ayında bir önceki aya göre fiyatı en çok artan ve azalan ürünler şöyle:
Fiyatı En Fazla Artan Ürünler
Mevsimsel Tarım Ürünleri Yüzde
Lahana 12,54
Balık 7,59
Kıvırcık Salata 5,15
Patates 3,21
Mevsim Dışı Tarım Ürünleri Yüzde
Salatalık 9,70
İşlenmiş Tarım/Sınai ve Diğer Ürünler Yüzde
Kuru Fasulye 12,59
Tüpgaz 10,87
Ütü 6,29
Fiyatı En Fazla Azalan Ürünler
Mevsimsel Tarım Ürünleri Yüzde
Karnabahar -15,24
Portakal -12,49
Limon -8,08
İşlenmiş Tarım/Sınai ve Diğer Ürünler Yüzde
Uzun filtreli sigara -16,00

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.