Giriş Tarihi: 14.1.2014

Avea'da 10 işlemin 9'u online yapıldı

9 ilde 30 milyon liralık çağrı merkezi yatırımı bulunan Avea, online kanallarda rekor kırdı. Şirketin online cirosu geçen yıl çağrı merkezi kazancını 6'ya katladı

Avea'nın 2013 online cirosu, çağrı merkezi kanalıyla elde edilen kazançlarını altıya katladı. Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, "Ayda ortalama 10 bin müşteriye sosyal medyadan hizmet veriyoruz. Yaklaşık 200 milyon temasla 2 yılda 'self servis kanallarda' 3.5 kat büyüdük. Avea aboneleri, 10 temasın 9'unda self servis kanalları tercih etti" dedi. Bu süreçte sesli yanıt sistemini fonksiyonel hale getirdiklerini belirten Onat, bu kanala 140 milyonu aşkın arama geldiğini vurguladı. Onat "Çağrı değil çözüm merkezi olmaya çalışıyoruz" diye konuştu. Türkiye çağrı merkezi sektörü 2013 itibarıyla 2.8 milyar liralık büyüklüğe ulaştı. Çağrı merkezlerinde çalışanların yüzde 62'sinin kadın olduğunu belirten Onat, "Sektör gençlere iş imkânı sağlayan, ciddi bir istihdam alanı haline geldi. Çalışanların yüzde 30'u üniversite mezunu" diye konuştu. Orçun Onat, Avea'nın 3 yılda sektör ortalamasının üzerinde büyüdüğünü de kaydederek "9 ilde 30 milyon liralık çağrı merkezi yatırımı yaptık. 2013'te 35 milyondan fazla çağrı yönettik" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.