Çarşamba 15.01.2014

Zorunlu misafirlikten sigortayla kurtulun

Zorunlu deprem sigortasının önemine değinen DASK Koordinatörü İsmet Güngör, "Van depreminden sonra yakınlarının yanında yaşamak zorunda kalan vatandaşlarımızın karşı karşıya kaldığı zorluklar artık yaşanmasın" dedi.

Doğal Afet Sigortaları Kurumu'nun (DASK), zorunlu deprem sigortasının önemine dikkat çekmek amacıyla başlattığı reklam kampanyasının devam filminde Vanlı depremzedeler yer aldı. Filmde zorunlu deprem sigortasının insanların hayatlarını nasıl kolaylaştırdığı ve sigortası olmayanların yaşadığı zorluklar vurgulandı. Yeni reklam kampanyasının "Deprem geçecek hayat devam edecek" söyleminin bir devamı niteliğinde geliştirildiğini ve depreme karşı hazırlıklı olma ve sigortalılık bilincini artırmak amaçlı olduğunu vurgulayan DASK Koordinatörü İsmet Güngör şunları ifade etti: "'Zorunlu misafirlik' konseptini Van depremlerinden sonra yaşanan gerçek hikayelerden ve yaptığımız kamuoyu araştırması sonuçlarından ortaya çıkan bulgularla oluşturduk. Van depremlerinde evleri hasar gören ve yakınlarının yanında yaşamak zorunda kalan vatandaşların yaşadığı zorlukları yansıtacak en iyi tanımın 'zorunlu misafirlik' olduğunu gördük. Evleri hasar gören ve yakınlarında kalmak zorunda olanların yaşadığı zorlukları reklam filmlerimizde yansıtmayı hedefledik. Misafirlik kavramının kültürümüzde ve Anadolu medeniyetlerindeki öneminin farkında olarak ve bu değerlerimize saygıyla yaklaşarak ülkemiz için çok önemli olan depremleri hatırlatmayı ve halkımızı depreme karşı hazırlıklı olmaya teşvik etmeyi amaçladık."
ZORUNLU DEPREM SİGORTASI 'ZORUNLU MİSAFİRLİK'TEN KURTARIYOR
Van'daki depremzedelerle yapılan devam niteliğindeki ikinci reklam filminde Zorunlu Deprem Sigortası olmayanlar "Akrabamın bahçesinde kaldık", "Bir evde 20 kişiden fazla kaldık", "Türkiye'nin dört bir yanına dağıldık" yanıtlarını verirken Zorunlu Deprem Sigortası sahibi olup hasar tazminatı alanlar da "DASK'tan aldığım parayla kendime geldim" yanıtını verdi. Reklam kampanyasının ilk filmiyle ilgili son derece olumlu tepkiler aldıklarını belirten Güngör şunları söyledi: "Reklam kampanyamızda sorduğumuz 'Depremde eviniz hasar görürse kime misafir olacaksınız' sorusu pek çok kişiyi daha önce hiç düşünmediği bir açıdan yakaladı. Deprem ve evsiz kalmak gibi can sıkıcı konulara tüketiciyi rahatsız etmeyen bir üslupla dikkat çekerek güvenli yapı, güvenli yaşam ve zorunlu deprem sigortasının önemine dikkat çektik."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.