Giriş Tarihi: 16.1.2014

Esnaf ve AVM'ler festivalde barıştı

Yıllardır bitmeyen esnaf-alışveriş merkezi kavgası İstanbul Shopping Fest'le tatlıya bağlandı. Festivale bu yıl ilk kez esnaflar da davet edildi

Perakende sektörünü canlandırmak için 2011'den beri düzenlenen alışveriş festivali İstanbul Shopping Fest'in (İSF) organizasyonel yapısı bu yıl değişti. İSF'de Platform Başkanlığı'nı İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mehmet Büyükekşi'den, İcra Kurulu Başkanlığı'nı ise İstanbul Ticaret Odası (İTO) İbrahim Çağlar, Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF) Başkanı Vahap Küçük'ten devraldı.
ÇARŞILAR DESTEK VERECEK
Özel sektörden kamu ağırlıklı yönetime geçen ve bu yıl 7-29 Haziran'da düzenlenecek festivale ilk kez İstanbul esnafı da dahil edildi. İstanbul Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği'ne bağlı 255 bin üye festivale destek verecek. Birlik Başkanı Faik Yılmaz, "AVM-esnaf kavgasını kaldırdık, beraber çalışıyoruz. Alışveriş festivali barış sağlayacak. Üyelerimiz İSF'de indirim yapacak. Kapalıçarşı, Mahmutpaşa, Mısır Çarşısı Beşiktaş gibi bütün çarşı esnafı bu organizasyona katılacak" dedi. İstanbul'u bu yıl sadece festival için ziyaret edenlerin sayısının 1 milyonu aşması bekleniyor.

İSTANBUL SHOPPİNG FEST TÜRK MARKALARINA İHRACAT YOLUNU AÇACAK
Kadir Topbaş, İSF'nin ticari anlamda kente önemli katkılar sunacağını söyledi. İbrahim Çağlar ise, "Hedef AVM'lerle sınırlı olmayan bir organizasyonun ötesine geçmek" şeklinde konuştu. TİM Başkanı Büyükekşi ise İSF sayesinde turistlerin, Türk markalarıyla tanıştığını böylece yerli malların ihracat potansiyelinin arttığını ifade etti. Öte yandan Kadir Topbaş, 17 Aralık operasyonu sonrasında İstanbul'daki büyük yatırımlarda sorun yaşandığı yönünde yapılan spekülasyonların da doğru olmadığını söyledi. Topbaş, "Şu anda bütün projelerimiz tüm hızıyla devem ediyor. Alınacak tedbirlerle süreç tamamlanacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.