Cuma 24.01.2014 00:00

Mutluluk ekonomisi bakanı İstanbul’a geliyor

MCT Danışmanlık tarafından bu yıl 19’uncusu düzenlenen İnsan Kaynakları Zirvesi’nde, Ekvador Cumhuriyeti Mutluluk Ekonomisi’nden Sorumlu Devlet Bakanı Freddy Ehlers Zurita deneyimlerini paylaşacak.

İnsan Kaynakları Zirvesi, 19'uncu yılında "ProvokatİK: İnsan Kaynaklarında Ezber Bozan Bakış Açıları" teması altında insan kaynaklarının yeni normalini tartışacak.
12-13 Şubat 2014'te İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda düzenlenecek olan İnsan Kaynakları Zirvesi'ne dünyaca ünlü iş dünyası profesyonelleri katılıyor.
Zirvenin en ilginç isimlerinden biri Ekvador Cumhuriyeti Mutluluk Ekonomisi'nden Sorumlu Devlet Bakanı Freddy Ehlers Zurita. Eski gazeteci, TV prodüktörü ve eski Turizm Bakanı olan Freddy Ehlers Zurita, 1995'te Ekvador ve Latin Amerika'da doğal kaynakların çevresel olarak korunması ile ilgili çalışmalarından dolayı Birleşmiş Milletler tarafından Global 500 Ödülü'ne layık görülmüş.
Ehlers, bugün Ekvador'da yeni kurulan Mutluluk Ekonomisi Bakanlığı'nda Sorumlu Devlet Bakanı olarak görevine devam ediyor. Alışık olduğumuz devlet adamı imajının çok dışında ve Latin Amerika'da hızla yayılan; iyi yaşamla bağlantılı vatandaşlık uygulamalarını teşvik etmek ve yeni bir "Birlikte Yaşam Modeli" oluşturmayı kapsayan "Buen Vivir" kavramının sözcüsü olan Ehlers, merakla beklenen konuşmacılar arasında yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.