Çarşamba 12.02.2014 00:00

Türk şekerlemesinin Rusya çıkarması

Türk şekerleme sektörü, 10-14 Şubat tarihlerinde Rusya’nın başkenti Moskova’da düzenlenen Prodexpo 2014 Fuarı’na çıkarma yaptı.

2013 yılında 6,6 milyar dolarlık ihracat yapan Hububat Bakliyat Yağlı Tohumlar ve Mamulleri sektörü, Rusya'nın başkenti Moskova'da düzenlenen Prodexpo 2014 Fuarı'na çıkarma yaptı.
İstanbul Hububat, Bakliyat, Yağlı Tohumlar ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı ve Şekerli Mamüller Tanıtım Grubu Başkanı Zekeriya Mete, Rusya'nın Türk şekerleme sektörü açısından kritik öneme sahip olduğu söyledi. Mete, konuyla ilgili şunları söyledi: "Prodexpo 2014 Uluslararası Gıda, İçecek ve Gıda Hammaddeleri Fuarı'nın da milli katılım organizasyonunu 12 Türk firmasının katılımı ile gerçekleştirdik. 2013 yılında, 47.285 m2'lik net sergi alanında, 63 farklı ülkeden 2 bin 309 katılımcının yer aldığı söz konusu fuarı, 53 bin 833 kişi ziyaret etti. Prodexpo, Rusya ve Doğu Avrupa'nın en büyük fuar organizasyonlarından biri olmakla beraber, Moskova Hükümeti ile Rusya Federasyonu Ticaret ve Sanayi Odası himayesinde, Rusya Federasyonu Tarım Bakanlığı desteği ile gerçekleştirilmektedir. Rusya pazarı sektörümüz açısından özel bir yere sahip olması nedeniyle bu tür önemli faaliyetlerin içinde yer almaya önümüzdeki dönemde de devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.