Giriş Tarihi: 13.2.2014

'BES'te hızlı büyümeye devam edeceğiz'

Bireysel Emeklilik Sistemi'nin (BES) bireylerin emeklilik dönemlerindeki ek gelir ihtiyaçlarına yönelik bir tasarruf sistemi olduğunu söyleyen MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, BES'in aynı zamanda, tüm kurum ve aktörleriyle iyi düzenlenmiş, güvenilir, çağdaş bir tasarruf aracı olduğunu belirtti. Aynı zamanda Emeklilik Gözetim Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı olan Yurtseven konuyla ilgili olarak şunları dile getirdi: "Ben ve yönetim kurulundaki tüm arkadaşlarım BES'in geniş kitlelere doğru tanıtılabilmesi ve sistemin büyümesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hedefimiz; sistemin hızlı büyümesi." Müşterilerine çoklu dağıtım kanallarından ulaştıklarını söyleyen MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, "Kurumsal Satış ve Acente kanalında da büyüme gösteriyoruz. 2013'te Tele Satış'ta 50 kişilik deneyimli ekibimizle çok ciddi büyüme gösterdik. Hedefimiz tele satışta sigorta sektöründe iyi bir oyuncu olmak" şeklinde konuştu. MetLife Emeklilik ve Hayat'ın, Türkiye'yi büyüme anlamında stratejik bir ülke olarak konumlandırdığını söyleyen Yurtseven, bu durumun Türkiye beklentilerini yüksek tuttuğunu ifade ederken, "Markamıza yatırım yapmaya devam edeceğiz. Müşteri merkezli bir yaklaşımla müşteri memnuniyetini de daha yukarılara çıkarmayı hedefliyoruz. Özellikle müşteri memnuniyeti tarafında bir seri aksiyon içerisindeyiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.