İhracatta sessiz devrim başladı
Şirketler ihracatta 'çoklu pazarlama' dönemi başlattı. Patronlar, müşterilerine "Komşumdan da mal alırsan indirim yaparım" diyerek sessiz devrim yapıyor
KOMŞUMDAN DA AL
Öztiryaki, çalışmayla ilgili şu bilgileri verdi: "Örneğin tencere üreten firmanın ihracat müdürü müşterisine 'komşu firmam da bıçak üretiyor. Ondan alım yaparsanız ekstra indirim yaparız' diyor. Bir nevi diğer firmanın da pazarlama müdürü gibi çalışıyor. Böylece lojistik maliyeti yüzde 30 düşerken, satışlarımızda da aynı oranda artış oldu."
GÜRALLAR'IN YENİ MARKASINA YOĞUN İLGİ
Türkiye sofra camı üreticisi Gürallar, ArtCraft markasını geleceğe Lâv ismiyle taşıma kararı aldı. Şirket yeni markasını Frankfurt'taki Ambiente Zücaciye Fuarı'nda tanıttı. Gürallar Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral, "Bu yıl fuarda geçen yıla göre yüzde 20 daha fazla sipariş aldık" dedi. Fuarda Türk firmaları yoğun ilgi gördü. Özellikle endüstriyel mutfak alanında Türk firmalarının ürettiği modeller Michellen yıldızlı restoranlara girmeyi başardı.
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Yumaklı duyurdu! Tarımsal destek ödemeleri başlıyor
- 2 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 3 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 4 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 5 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 6 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 7 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 8 SON DAKİKA | S&P'den Türkiye kararı: Kredi notu yükseltildi
- 9 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 10 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu