Çarşamba 19.02.2014

Vodafone'dan Şanlıurfa'ya 40 milyonluk çağrı merkezi

Vodafone, Şanlıurfa'ya 40 milyonluk yatırımla çağrı merkezi kurdu

Vodafone Türkiye, Şanlıurfa'da 40 milyonluk yatırımla çağrı merkezi kurdu. İstanbul, Ankara, Afyon, Elazığ ve Samsun'dan sonra açılan merkezde toplam 350 kişi istihdam edilecek. 40 milyon TL'lik yatırım yapılan yeni çağrı merkezinde ileri müşteri hizmeti programları kullanılacak. Vodafone Türkiye CEO'su Gökhan Öğüt, "Yatırımlarımızda dijital dönüşüm sürecine katkıda bulunuyoruz. Ülkemizi daha donanımlı bir geleceğe taşımayı da kendimize görev edindik. Vodafone Türkiye olarak bugüne kadar yaptığımız yatırımlar 12 milyar TL'yi aştı. Çağrı merkezlerimizi Anadolu'da istihdama katkı sağlamak üzere bir fırsat olarak görüyoruz" dedi. Öğüt, çağrı merkezlerinin müşterilerine 7/24 hizmet verdiğini söyledi. Merkez, aylık 3 milyon dakika, yıllık ise 36 milyon dakika çağrı trafiği potansiyeline sahip olacak.
350 KİŞİ ÇALIŞACAK
Merkez, 1.400 metrekarelik bir alanda toplam 350 kişiyle hizmet verecek. Vodafone'un ödüllü ve en ileri müşteri hizmetleri uygulamalarını abonelerinin hizmetine sunacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.