Çarşamba 26.02.2014

Turkcell'den KOBİ'ye 1.5 milyarlık tasarruf

KOBİ'lere yönelik hizmetlerini artıran Turkcell, M2M ile şirketlerin 1.5 milyarlık tasarruf etmesini sağladı

Turkcell KOBİ'leri katma değerli üretime geçirmek için kolları sıvadı. Kısa adı M2M olan makineler arası iletişimi KOBİ'lerle buluşturan şirket, bu yolla 2013'te 1.5 milyarlık tasarruf imkânı yarattı. Turkcell hedefi M2M'yle KOBİ'lere önümüzdeki yıl 5 milyarlık tasarruf yaptırmak. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, "Hedefimiz üstün teknolojik altyapımız sayesinde tüm şirketlerimizin dünyayla rekabet etmelerine yardımcı olmak. Onların verimli ve tasarruflu çalışmalarını sağlayacak çözümler sunuyoruz" dedi. SIM kart takılarak akıllı hale gelen makineler, tasarrufu artırma, çevreyi pozitif etkileme, fiziki güvenlik, sağlık güvenliği, sahada kontrol ve verimliliği artırma gibi faydalar sağlıyor. Çiftçi KOBİ'ler tarlasını cep telefonuyla sulayabiliyor. Şirket yöneticileri imalat süreçlerini cepten yönetiyor.
TÜKETİM AZALIYOR
Kocabaş, bu uygulamayla 2013'te ekonomiye 1.5 milyar TL'lik katkı sağladıklarının altını çizdi. Kocabaş, "Turkcell Akıllı Araç çözümleri sayesinde trafikteki araçların yakıt tüketimini azaltarak geçen yıl 1 milyarlık tasarruf sağladık. Bu avantajdan bütün KOBİ'lerin yararlanmasını istiyoruz. 2 bin kişilik satış ekibimiz ve bin 500 kişilik çağrı merkezimizle, Türkiye'nin her noktasındayız" dedi.
BULUTLA YÜZDE 80 KAZANÇ
Kocabaş, Turkcell AkıllıBulut ile KOBİ'lerin donanım, yazılım, satın alma, lisans güncelleme gibi alanlarda rekabet avantajı elde ettiklerini belirtti. Bu sayede şirketlerin teknoloji masraflarını yüzde 40'tan başlayan oranda azaltabildiklerini söyleyen Kocabaş, "25 kişilik bir işletme, tüm bu hizmetleri Turkcell AkıllıBulut ile alırsa, altyapıda 73, yazılımda 82 ve toplamda ortalama yüzde 80 tasarruf elde edebiliyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.