Cumartesi 01.03.2014

15 milyon kavanoz Sarelle tüketiyoruz

Tadelle, Sarelle, Sagra, Gol, L'era Fresca markalarının sahibi Toksöz Grup gıdada bu yıl yüzde 40 büyüme hedefliyor. İspanyol meyve suyu üreticisi Zumos Palma ve İtalyan çikolata markası Pernigotti'yi geçen yıl bünyesine katan Toksöz Grup'un Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Toksöz, "450 milyon euro olan ciromuzun yaklaşık yüzde 18'ini çikolata ve dondurma satışlarından elde ediyoruz" dedi. Ünlü karikatürist Erdil Yaşaroğlu ve eşi Begüm Kütük Yaşaroğlu'nun rol aldığı yeni reklam filminin tanıtımında konuşan Toksöz, yılda 15 milyon kavanoz Sarelle sattıklarını söyledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.