Son Güncelleme: Pazar 09.03.2014
Saatimizi Türkiye'deki turist için kurduk
Alman ve Rus turist sayısındaki artış lüks markalara taktik değiştirtti. İsviçreli Maurice Lacroix, Antalya ve Muğla'yı büyümenin odağına koydu
"BİRBİRİMİZE ÇOK BENZİYORUZ"
1961'de fason üretim ve montaj yapmak amacıyla bir atölye kurarak faaliyetlerine başlayan İsviçreli şirket, 1975'te kendi markasını yarattı. Maurice Lacroix'nun CEO'su Glaeser, "Türkiye bu yönüyle bize çok benziyor. Hem genç hem de sözü geçen bir marka. Ayrıca başarısı giderek artıyor. 39 yıl süresince yıllık 90 bin adetlik üretime çıktık. Farklı kıtalardaki 60 ülkede 3 bin 300 satış noktasına ulaştık" dedi.
ANTALYA VE MUĞLA'YA YATIRIM GELİYOR
MaurIce Lacroix, bu yıl Türkiye'deki varlığını güçlendirmeyi hedefliyor. Markanın Türkiye'deki temsilcisi Saat&Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, ağırlığı Akdeniz ve Ege'deki tatil bölgelerine vereceklerini söyledi. Kaya, "Özellikle Antalya ve Muğla'nın tatil bölgelerinde yeni mağazalar açarak turistlere de yöneleceğiz" dedi. Markanın ağırlıklı olarak erkeklere yönelik üretim yaptığını dile getiren Kaya, şöyle konuştu: "Saat özellikle erkekler için en önemli aksesuvar. Türkiye'de pazarı hızla büyüyor. Kişiliğinizi, ekonomik durumunuzu, zevkinizi yansıtıyor. Erkekler en çok futbol ve kadınlardan konuşur. Kadınlar da erkeklerin saatlerine bakmayı tercih ediyor. Bu da erkekleri daha zevkli saat alımına yönlendiriyor."
EN SON HABERLER
- 1 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 2 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 3 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 4 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 5 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 6 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 7 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu
- 8 Adana’nın ihracatı 1 milyar dolara ulaştı! Adana’nın ihracatında ilk 4 ayda tekstil sektörü lider
- 9 Para Politikası Kurulu Toplantı Özeti yayımlandı
- 10 Dev kalkan balığı: Fiyatı dudak uçuklattı! Hala satılamadı...