Pazar 09.03.2014
Son Güncelleme: Pazar 09.03.2014

Saatimizi Türkiye'deki turist için kurduk

Alman ve Rus turist sayısındaki artış lüks markalara taktik değiştirtti. İsviçreli Maurice Lacroix, Antalya ve Muğla'yı büyümenin odağına koydu

Türkiye'de artan turist sayısı küresel saat devlerinin de ilgisini çekti. 1994'ten bu yana Türkiye'de bulunan İsviçreli Maurice Lacroix, Alman ve Rus turistlerin akın ettiği Akdeniz ve Ege kıyılarını büyüme stratejisinin odağına aldı. Geçen yıl 4.2 milyon Alman, 2.5 milyon da Rus turistin geldiği Türkiye'yi 'top pazarlar' arasına aldıklarını belirten Maurice Lacroix'nun CEO'su Marc Glaeser, 16 çeyrektir kesintisiz büyüyen bir ekonomiye kayıtsız kalamadıklarını söyledi. Türkiye'de bu yıl 30'uncu yılını kutlayan markanın 1994'te Weitnauer/LPI Ticari Hizmetler adlı şirketle geldiğini hatırlatan Glaser, "2012'de bu şirket Saat&Saat'e devroldu. Saat&Saat ile 20 yıllık süreçteki en yüksek satış rakamlarını yakalayacağımızı düşünüyoruz" diye konuştu.

"BİRBİRİMİZE ÇOK BENZİYORUZ"
1961'de fason üretim ve montaj yapmak amacıyla bir atölye kurarak faaliyetlerine başlayan İsviçreli şirket, 1975'te kendi markasını yarattı. Maurice Lacroix'nun CEO'su Glaeser, "Türkiye bu yönüyle bize çok benziyor. Hem genç hem de sözü geçen bir marka. Ayrıca başarısı giderek artıyor. 39 yıl süresince yıllık 90 bin adetlik üretime çıktık. Farklı kıtalardaki 60 ülkede 3 bin 300 satış noktasına ulaştık" dedi.
ANTALYA VE MUĞLA'YA YATIRIM GELİYOR
MaurIce Lacroix, bu yıl Türkiye'deki varlığını güçlendirmeyi hedefliyor. Markanın Türkiye'deki temsilcisi Saat&Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, ağırlığı Akdeniz ve Ege'deki tatil bölgelerine vereceklerini söyledi. Kaya, "Özellikle Antalya ve Muğla'nın tatil bölgelerinde yeni mağazalar açarak turistlere de yöneleceğiz" dedi. Markanın ağırlıklı olarak erkeklere yönelik üretim yaptığını dile getiren Kaya, şöyle konuştu: "Saat özellikle erkekler için en önemli aksesuvar. Türkiye'de pazarı hızla büyüyor. Kişiliğinizi, ekonomik durumunuzu, zevkinizi yansıtıyor. Erkekler en çok futbol ve kadınlardan konuşur. Kadınlar da erkeklerin saatlerine bakmayı tercih ediyor. Bu da erkekleri daha zevkli saat alımına yönlendiriyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.