Çarşamba 12.03.2014
Son Güncelleme: Çarşamba 12.03.2014

Anadolu Sigorta prim üretimini 2013'te % 23 oranında artırdı

Anadolu Sigorta, 2013 yılında doğrudan prim üretimini yüzde 23 artışla, 2 milyar 749 milyon 704 bin liraya yükseltti. Sonuçları değerlendiren Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, Anadolu Sigorta'nın tüm branşlarda en yüksek oranlı büyüme yerine, şirketin hedef ve stratejileriyle oranlı, daha seçici bir büyümeyi tercih ettiğini söyledi. Bu hedeflerinde başarılı olduklarını belirten Ülken, prim üretimindeki artışın Anadolu Sigorta'ya olan ilgi ve güvendeki artış anlamına geldiğini vurguladı. Anadolu Sigorta, sigorta ürünleri arasında çok önemli yerleri olan kara araçları branşında yüzde 16.15, yangın ve doğal afetler branşında yüzde 13.94, nakliyat branşında yüzde 11.86, su araçları branşında yüzde 45.41 ve genel sorumluluk branşında yüzde 15.91 pazar payı elde ederek bu branşlarda hayat dışı sigorta şirketleri arasında lider konumuna geldi. Kara araçları branşında geçen yıla göre yüzde 9.04 artışla 811 milyon 554 bin lira prim üretimi, yangın ve doğal afetler branşında yüzde 32.89 artışla 463 milyon 414 bin lira prim üretimi, nakliyat branşında yüzde 19.50 artışla 49 milyon 343 bin lira prim üretimi, su araçları branşında yüzde 3.02 artışla 63 milyon 534 bin lira prim üretimi, genel sorumluluk branşında yüzde 16.66 artışla 80 milyon 845 bin lira prim üretimi gerçekleştirildi. Musa Ülken, Anadolu Sigorta'nın başarılı bir yılı daha geride bıraktığını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.