Çarşamba 12.03.2014
Son Güncelleme: Çarşamba 12.03.2014

Ziylan 2.2 milyon çift Lumberjack satacak

Ziylan, 2.5 yıl önce satın aldığı İtalyan ayakkabı markası Lumberjack'te hedef büyüttü. CEO Jaklin Güner, "Bu yıl 2.2 milyon çift satacağız" dedi

Bünyesinde FLO, Polaris, Kinetix ve Dockers gibi birçok marka bulunduran Ziylan Grubu, 2.5 yıl önce ünlü İtalyan markası Lumberjack'i satın alarak dikkat çekmişti. Lumberjack'le Avrupa pazarına hızlı giren grup, bu yıl 2.2 milyon çift ayakkabı satmayı hedefliyor. Grubun CEO'su Jaklin Güner, 2014'ün atılım yılı olduğunu belirterek, 1.3 milyar TL'lik ciro hedefinin yüzde 12'sini Lumberjack'ten beklediklerini ifade etti. Güner, "Hedefimiz beş yıl içinde Avrupa ve Türkiye'de 5.5 milyon çift Lumberjack satmak" dedi.
ESKİSİNDEN UCUZ OLDU
İtalyan Lumberjack'in fiyatının önceki yıllara göre yüzde 30-35 daha ucuz olduğunu söyleyen Güner, ulaşılabilir fiyatın hem Türkiye hem de yurtdışında büyük talep gördüğüne işaret etti. Güner şöyle konuştu: "İtalya'da bile tüketiciler daha uygun fiyatın farkına vardı. Bu da bize daha hızlı büyüme imkânı sunuyor. Lumberjack'i satın aldıktan kısa bir süre sonra çok hızlı bir değişim sürecinin içine girdik. İşe markanın merkezini modanın başkenti Milano'dan, önemli moda markalarının showroom'larının bulunduğu Navigli bölgesine taşıyarak başladık. Ayakkabıdan sonra tekstil, çanta, aksesuvar, çorap, iş ayakkabıları, ev giyimi, parfüm gibi birçok kategoride birçok yeni ürünü de hem kendimiz hem lisans yoluyla yakında koleksiyona ekleyeceğiz."
100 MİLYONLUK YATIRIM YAPACAK
Ziylan Grubu 2013'te perakende satış alanını yüzde 20'nin üzerinde artırırken, cirosunu da yüzde 30 civarında büyüttü. Mağazalarında 80 milyon ziyaretçi ağırlayan grup, 2013'te 38 mağaza açtı. Bugun itibarıyla 297 mağazaya sahip olduklarını belirten Jaklin Güner, 2014'te FLO ve Polaris olmak üzere 50 mağaza daha açacaklarını söyledi. Lumberjack için de 3 yılda 100 milyon liralık yatırım yapacaklarını açıklayan Güner, "Lumberjack satışlarının yüzde 40'ı Türkiye'de gerçekleştiriliyor. Üretimde de tedariğin yüzde 50'si Türkiye'den yapılıyor" dedi. Türkiye'de yılda 210 milyon çift ayakkabı satıldığını belirten Güner, "Sektörün yüzde 11'ini organize perakende oluşturuyor. Bunun da yüzde 45'ini Ziylan yapıyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.