Salı 18.03.2014
Son Güncelleme: Salı 18.03.2014

'100 bin saati müşterilerimize ayırdık'

Turkcell Superonline'ın hem sürdürülebilir müşteri memnuniyeti hem de verimlilik artışı amacıyla hayata geçirdiği "Operasyonel Mükemmellik Programı" kapsamında, Turkcell ve Turkcell Superonline çalışanlarının yürüttüğü 38 proje bir yılda tamamlandı. Turkcell Superonline, Operasyonel Mükemmellik Programı için bu süre içinde yaklaşık 100 bin saat ayırdı. Turkcell Superonline Genel Müdürü Murat Erkan, 1.7 milyon ev ve işyerinin kapısına kadar fiber internet hizmetini götürdüklerini ve 570 bin müşterileri olduğunu anlattı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.