Salı 18.03.2014 00:00

Ahmet Pura 3.kez Reklam Verenler Derneği Başkanı

Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, Derneğin 13. Olağan Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada, “Ülkemizdeki reklam yatırımlarının büyümesi için küçüğünden büyüğüne her paydaşın gelişmeye katkı sağlaması gerekir. Günü kurtarmak yerine, uzun vadeli stratejiler oluşturmalıyız” dedi.

Reklamverenler Derneği'nin (RVD) 13. Olağan Genel Kurul Toplantısı, 12 Mart Çarşamba günü gerçekleştirildi. RVD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, 2014 yılı başta olmak üzere önümüzdeki yıllarda da reklam mecrası içinde taşların oynamaya devam edeceğini belirterek, "Ancak, 10 milyar TL ve ilerisi 20 milyar TL yatırımı hedeflemesi gereken ülkemizde, küçüğünden büyüğüne, reklamvereninden mecrasına kadar her paydaşın bu konuda gelişmeye katkı sağlamak adına çaba göstermesi kurumsal ve sektörel sorumluluğudur" dedi.
Ahmet Pura konuşmasına şu şekilde devam etti: "Daha önceki dönemde de söylediğim gibi, ana amaçlarımız dünyaya yayılmak, Anadolu'yla iç içe yaşamak, kamu kurumları ve mesleki örgütlerle en iyi şekilde işbirliği içinde olmaktır. Bu konudaki çalışmalarımız, Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) Yönetim Kurulu'nda olmamız; yeni Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'la RVD'nin T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü, Reklam Kurulu üyeliği; yasayla yeni oluşan Reklam Konseyi ile ve diğer sektör kuruluşlarıyla olumlu ilişkilerimiz sayesinde daha da güçlü bir şekilde devam edecektir. Anadolu'daki reklamverene yönelik çalışmalarımızı bu dönem güçlü bir şekilde planlamak amacındayız.
Ayrıca, ölçümün reklamın sağlığı olduğu gerçeğinden hareketle disipline edilmesi gerektiğine inanıyoruz. Bu gerekçeyle, tüm mecra ölçümlerinin bağımsız tek çatı altında konuşlanması hayalimizi gerçekleştirmek adına yoğun çaba harcayacağız."
RVD'nin Yeni Yönetim Kurulu seçildi

13. Olağan Genel Kurul'da seçilen ve Mart 2016 tarihine kadar görev yapacak Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu, Denetleme Kurulu ve Disiplin Kurulu üyelerinin listesi şöyle:
Yönetim Kurulu
Ahmet Pura – Colgate Palmolive
Yeşim Koçyiğit - Pınar
Hakan Turalı – B/S/H
Ayşen Akalın - Eczacıbaşı
Gizem Keçeci -Vodafone
Alkan Eraltan –Yıldız Holding
Suat Sözen – İş Bankası
Şule Şamlı - Eti
Asaf Ardak - Oyak
Burak Sevilengül -Turkcell
Caner Tunaman–Reckitt Benckiser
İpek Z.Süel – Coca Cola
Murat Göllü - Akbank
Oya Canbaş – P&G
Aslı Günaydın – Unilever
Gökhan Akça - Koç / Zer
Mehmet A. Akarca–Türk Telekom
A.Dehşan Ertürk – Avea
Deniz Güloğlu – BP
Tunç Berkman – Vestel
Mustafa B. Hazer – Nivea Beiersdorf
Elif Güvenen – Garanti Bankası
Murat Zengin – Uludağ
Ergun Ermutlu – Sütaş
Neşe Yazıcıoğlu – Nestle
Şeyma Özhan - Danone
Elif Emiroğlu – Kent
Denetleme Kurulu
Hasan Alp Alemdar - Henkel
Nihan Güney–Anadolu Hayat Emeklilik
Aslı Südor – Atasun
Ayşenur Aydın – Opet
M.Necil Oyman - Teknosa
Ceyda P. Turan - Dimes
Disiplin Kurulu
Niyazi Önen – Dardanel
Burç Üstün – Evyap
Orhan İdil – Hayat Kimya
Devrim Çubukçu – Aygaz
Didem Ezgi – HSBC
Okan Yılmazer - Redbull
13. Olağan Genel Kurul sonrasında gerçekleştirilen Yönetim Kurulu Toplantısı'nda yeni görev dağılımı ise aşağıdaki şekilde yapıldı:
Ahmet Pura (Başkan)
Hakan Turalı (Başkan Yardımcısı)
Ayşen Akalın (Başkan Yardımcısı)
Alkan Eraltan (Genel Sekreter)
Yeşim Koçyiğit (Sayman)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.