'Reklamda uzun vadeli strateji şart'
İŞBİRLİĞİ ETKİLİ OLACAK
Türkiye'de küçüğünden büyüğüne bütün reklamverenlerin sektörün büyümesi adına çaba göstermesinin kurumsal ve sektörel sorumluluk olduğunun altını çizen Pura, şöyle konuştu: "Daha önceki dönemde de söylediğim gibi, ana amaçlarımız dünyaya yayılmak, Anadolu'yla iç içe yaşamak, kamu kurumları ve mesleki örgütlerle en iyi şekilde işbirliği içinde olmaktır. Bu konudaki çalışmalarımız, Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) Yönetim Kurulu'nda olmamız, yeni Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'la RVD'nin Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü, Reklam Kurulu üyeliği, yasayla yeni oluşan Reklam Konseyi ile ve diğer sektör kuruluşlarıyla olumlu ilişkilerimiz sayesinde daha da güçlü bir şekilde devam edecektir."
ÖLÇÜMLEME ÖNEMLİ
Pura, "Ölçümün reklamın sağlığı olduğu gerçeğinden hareketle disipline edilmesi gerektiğine inanıyoruz. Tüm mecra ölçümlerinin bağımsız tek çatı altında konuşlanması gerek" dedi.
YÖNETİM KURULU BELİRLENDİ
Reklamverenler Derneği'nin Genel Kurul'unda yeni yönetim de belirlendi. Yönetim kurulu kendi içinde görev dağılımını yaptı. Buna göre Ahmet Pura başkan, Hakan Turalı ve Ayşen Akalın başkan yardımcıları, Alkan Eraltan genel sekreter, Yeşim Koçyiğit ise sayman oldu.
EN SON HABERLER
- 1 Memur olmak isteyenler dikkat! 20 kamu kurumu 37.262 personel alımı yapacak
- 2 Aile Destek Merkezlerinden yaklaşık 140 bin kişi yararlandı
- 3 Türkiye Arıcılık Haritası güncellendi
- 4 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: BRENT çakıldı! 13 bin bayi akaryakıt fiyatları listelerini güncelleyecek
- 5 TÜRKSAT 6A uzaydaki yerini alacak! Yeni logo belirlendi
- 6 Bakanlık 673 firmaya dahilde işleme izni verdi
- 7 Akaryakıtta tek fiyat dönemi başlıyor! Tarih belli oldu
- 8 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 9 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 10 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı