Perşembe 20.03.2014

Aegon Emeklilik ve Hayat 2013'te yüzde 60 büyüme kaydetti

Aegon Emeklilik ve Hayat 2013 yılında yüzde 60 oranında büyüyerek toplam prim üretimini 89 milyon 229 bin liraya yükseltti. 2012 yılsonu rakamlarına göre, Aegon Türkiye'nin toplam hayat prim üretimi 55.545 milyon lira ve pazar payı yüzde 2.05'ken, 2013 yılı sonunda prim üretimi 89.229 milyon lira, pazar payı ise yüzde 2.63 seviyesini buldu. Aegon, birikimli hayat sigortalarında ise 2013 yılsonu verilerine göre pazar payını yüzde 28.33'e ulaştırarak sektördeki lider konumunu sürdürmeye devam etti. Aegon'un 2013 yılındaki gelişiminden bahseden Aegon Emeklilik ve Hayat Genel Müdür Yardımcısı Zeka Birman, "Geçen sene tüketicilerin satın alma tecrübesini zenginleştirmek ve kolaylaştırmak için tabletten satış projemizi başlattık. Bir yılı aşkın bir süredir satış ekibimiz tüm satış sürecini tablet aracılığıyla gerçekleştiriyor. Bu sene başından beri 'Prim İadeli Hayat Sigortası' ürünümüzü internetten satıyoruz. Artık hayat sigortası ulaşımı zor bir ürün olmaktan çıktı. İstenen her yerden online bir şekilde 'Prim İadeli Hayat Sigortası' ürünümüz satın alınabilir. Birikimli hayat sigortalarında ise şu an sektör lideriyiz. Sektöre yön veren farklı birikim ürünlerimiz 'Eğitim İçin Hayat Sigortası' ve 'Ödüllü Birikim Hayat Sigortası' oldukça ilgi görüyor. Farklı ürünler ve sektöre öncülük eden projelerimizle hayat sigortacılığının ilerlemesine katkılarımız devam edecek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.