Cuma 04.04.2014
Son Güncelleme: Cuma 04.04.2014

Tekstilde 248 proje pazara çıktı

Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği'nin Bursa'da düzenlediği Uluslararası Ar-Ge Proje Pazarı'nda 248 proje sergilendi

Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği (UTİB) tarafından 6'ncı kez düzenlenen Uluslararası Ar-Ge Proje Pazarı birbirinden ilginç projelerle açıldı. 248 farklı teknik tekstil projesinin içinde zayıflatan kumaşlar, sensörlü askeri giysiler, tehlikeli sporlar için kullanılan kıyafet kumaşları, bebeklerin gaz sorununu çözen ve vücut ısısını ölçebilen kumaşlar, işitme engelliler için ses algılayan kumaşla kaplı direksiyon ve görme engelliler için akıllı kıyafetler ön plana çıktı. Proje pazarı kapsamında, ilk kez düzenlenen Türkiye Tekstil İnovasyon Ligi Şampiyonluğu'nu ise Kordsa Global kazandı.
9 MİLYAR DOLARLIK HEDEF

UTİB Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, Türkiye'nin tekstil ihracatının ocak-mart döneminde yüzde 9.2'lik artışla 2 milyar 256 milyon dolara ulaştığını söyledi. Yıl sonunda 9 milyar doların üzerine çıkmayı hedeflediklerini belirten Burkay, "2012'yi 7.9, geçen yılı ise 8.4 milyar dolarla kapattık" dedi. Ar-Ge Proje Pazarı'nın, Türkiye'de rol model olarak kabul edildiğini kaydeden Burkay şöyle konuştu: "Şimdiye kadar etkinlik kapsamında sektör paydaşlarına sunulmasına vesile olduğumuz proje sayısı bin 158 oldu. Son 5 yılda ise proje pazarına sunulan projelerin 81'i 20 milyon lira destek alarak ortaklığa dönüştü."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.