Cuma 04.04.2014
Son Güncelleme: Cuma 04.04.2014

Vestel 'müşteri'ye 20 milyon TL yatırdı

Müşteri hizmetleri genel müdürlüğü bünyesinde son iki yılda büyük değişimlere imza atan Vestel, tüketici memnuniyetini artırmaya yönelik projelere 20 milyon TL yatırdı. Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, müşteri hizmetleri genel müdürlüğüne yaptıkları yatırımlarda en büyük payı bilgi teknolojileri alanındaki yeniliklerin aldığını söyledi. Erdoğan, 2013'te toplam cirosunu yüzde 30 artıran Vestel'in başarısında, müşteri hizmetlerindeki değişimin büyük rol oynadığını söyledi. Şirketin çağrı merkezi, aynı anda 400 çağrı karşılama kapasitesine sahip.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.