Salı 08.04.2014

Groupama'dan sosyal medya atağı

Türkiye'de sosyal medya kullanımı gittikçe yaygınlaşıyor. Dünyada Facebook kullanıcıları içerisinde ilk sıralarda yer alan Türkiye'de neredeyse nüfusun yarısı kullanıcı olarak bulunuyor. Günümüzde birçok kurum facebook/ twitter üzerinden sorun ve şikâyet ilişkisi yürütüyor. Hedef kitlesiyle her zaman hızlı ve açık bir iletişim kurmayı tercih eden Groupama, facebook, twitter ve linkedin sayfalarında yeni projeleri, interaktif uygulamaları ve hediyeli yarışmalarıyla yer almayı planlıyor. Takipçileri için Groupama, ürünlerinden etkinliklerine, güncel bilgi ve videolara, sigorta hakkında en çok merak edilenlerden bilinmeyenlere kadar hem bilinçlendirme, hem bilgilendirme, hem de hoşça vakit geçirmeyi sağlamayı hedefliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.