Giriş Tarihi: 8.4.2014

Kozmetikte Avrupa'ya milyar dolarlık açılım

Son beş yıldaki ihracat atağıyla kimyanın en dikkat çeken alt sektörleri arasında yer alan kozmetik, Avrupa pazarında yeni fırsatlar kovalıyor. İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB), bu amaçla dünyanın en büyük kozmetik organizasyonlarından biri olan İtalya'daki Cosmoprof Worldwide Bologna Fuarı'na bu yıl yedinci kez milli katılım düzenledi. Türk kozmetik sektörü, parfümden renkli kozmetik ürünlerine, saç şekillendiricilerden ıslak mendile kadar geniş bir ürün yelpazesini fuarda ziyaretçilerle buluşturdu.
YENİLİKÇİ ÜRÜNLER
İnovatif pek çok ürün yine ilk kez Cosmoprof Bologna'da sergilendi. İKMİB Yönetim Kurulu Başkanı Murat Akyüz, yedinci kez milli katılım organizasyonu düzenledikleri fuarın Türk firmaları açısından yüksek potansiyel taşıdığına dikkat çekerek şöyle konuştu: "Avrupa pazarı, üretim ve kalitesiyle önemli bir mesafe alan kozmetik sektörümüz için yeni fırsatlar barındırıyor. Sektör ihracatımız her ne kadar Ortadoğu ve Kuzey Afrika'da ağırlık kazansa da Avrupa önem verdiğimiz pazarlar arasında yer alıyor. Özellikle son dönemde AB'deki yaşanan toparlanmanın ihracatımıza olumlu katkıları oldu." Kozmetik sektörünün ihracat atağının sürmesi için çalışmalarına hız kesmeden devam edeceklerini söyleyen Akyüz, "Yeni bölgeleri araştırmayı ve onları yepyeni pazarlara buluşturmayı sürdüreceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.