Pazar 13.04.2014

Opet Loyalty 360'tan Platin ödülü kazandı

Türkiye'de akaryakıt sektöründe 8 yıldır müşteri memnuniyeti en yüksek şirket seçilen Opet, uluslararası arenada da başarılarını devam ettiriyor. Opet, son olarak müşteri odaklı çalışmaları nedeniyle ABD'de düzenlenen Loyalty 360 Awards'ta "Platin" ödüle layık görüldü. Opet adına ödülü CRM Müdürü Nilay Güler ve Katma Değerli Servisler Müdürü Mehmet Alpinanç aldı. 2004'te Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çalışmalarına başlayan OPET, müşterilerine sunduğu 'dijital faydalarla' rakiplerinden ayrıştı. Şirket, KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde sektöründe sekiz yıl üst üste müşteri memnuniyeti en yüksek marka olarak birinciliği elde etti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.