Pazartesi 14.04.2014

Doğtaş marka avına çıktı

Yurtdışında mağazalaşmaya hız veren Doğtaş, bir marka almak için de kolları sıvadı. Doğanlar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, "Bu bir mobilya ya da yatak markası olabilir" diye konuştu

2012'de Kelebek Mobilya'yı bünyesine katan Doğtaş'ın sahibi Doğanlar Holding, yeni marka avına çıktı. 10 milyar dolarlık Türkiye mobilya sektöründe pazar payı olarak ikinci sırada olduklarını söyleyen Doğanlar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, "Orta veya üst segmentte yeni bir marka daha almak istiyoruz. Doğtaş ve Kelebek'e katacağımız 3'üncü markayla da gücümüz artacak" dedi. Daha önce İşbir Yatak ile görüşmelerinin olduğunu ancak olumsuz sonuçlandığını açıklayan Doğan, "İngiliz bir markayla da görüştük. Sonradan vazgeçtik. Satın almada mobilya da olabilir yatak markası da" diye konuştu.
1 AYDA 73 MAĞAZA AÇILIŞI

Doğtaş yurtdışında mağaza atağına geçti. Doğtaş Exclusive tabelasıyla 12 Nisan'da Berlin, Londra, Cidde, Dubai, Abu Dabi, Mekke, Kuveyt, Tripoli, Kerkük, Doha, Manama ve Dammam'da 12 mağaza açtıklarını belirten Doğan, "Bu ay 73 mağaza açacağız. Bunun 30'u Doğtaş olacak" dedi.
AVRUPA'DA ALMANYA LİDER
Davut Doğan, Doğtaş'ın Almanya'da 3'üncü mağazasının Berlin'de açıldığını söyledi. Doğan, "Buradaki bayimiz 2017'ye kadar 10 mağaza daha açmayı hedefliyor. Avrupa'daki en büyük pazarımız Almanya olacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.