Salı 15.04.2014 00:00

Cacharel ilk mağazayı Zorlu Center'da açtı

Dünya moda sektörünün ikonik markalarından biri olan Cacharel'in yeni konseptini yansıttığı mağazası Zorlu Center'da açıldı. Markanın kurucusu ve dünya başkanı Mr. Jean Bousquet tarafından açılan Cacharel Zorlu Center mağazası, markanın 50 yılı aşan deneyiminin bir sonucu olarak son bir yılda değişen, özgür, gezgin, keşfetmeyi seven ama aynı zamanda da sofistike ve detaylarda gizli tasarım ve kaliteye önem veren anlayışını taşıyor.
1962 yılında Mr. Jean Bousquet tarafından kurulan, kısa sürede dünya çapında başarı kazanan Cacharel, dünyada, modernizmin, elegan giyim ve gençliğin sembolü olarak kabul ediliyor. Şık duruşunu fonksiyonel detaylarla destekleyen, sade fakat kaliteli ve tasarımda farklılaşan bir görünümü benimseyen Cacharel'in son dönemde ne istediğini bilen, özgür, gezgin, keşfetmeyi seven ruhu hem koleksiyonlarına yansıyor hem de mağazalarında kendini gösteriyor.
Cacharel'in özel konsepte sahip yeni mağazası, Zorlu Center'ın ferah atmosferinde keyifli bir alışveriş deneyimi sunuyor. Yeni konsept mağaza, profesyonel giyimden casual giyime doğru giden koleksiyonun birbirleriyle geçiş yapılabilen fonksiyonel ürünlerini en kolay ulaşılabilir yerleşimle sunarken, markanın yeni koleksiyonunda yer alan ürünlerin renk, kalite ve kumaş detaylarına vurgu yapan yeni konsept mağazanın her bir ayrıntısı doğal malzemelerle şekilleniyor. Konsept mağazada her bir tasarım detayı, marka için gerçekleştirilen etnografik araştırma sonucunda tekrar gözden geçirilerek müşteri beklentilerine, huzurlu ve rahat bir alışveriş deneyimine göre şekilleniyor.
Marka yeni mağaza konseptinde, destekleyici yan unsurlar kapsamında ise koleksiyonuna ilham veren gezgin ruhun çantasında bulunan objelerden esinlendi. Bu sebeple mağaza genelinde, Cacharel'in keşfetmeyi seven, özgün ve özgür erkek konsepti ile uyumlu ama aynı zamanda markayı oluşturan hikayenin de detaylarına sahip ayrıntılara rastlamak mümkün. Yeni konsept, duvarlarda fon olarak kullanılan markanın doğduğu Fransa'nın Nimes haritası, seyahat konseptine özgün objeleri, göz yormayan aydınlatması, özel oturma grubu tasarımı ve ferah prova odalarıyla da dikkat çekiyor.
Zorlu Center mağazasında ilk uygulaması yapılan özel dekorasyonu ile markadaki yeni değişimi başarılı bir biçimde müşterilerinin beğenisine sunan Cacharel, 2014 yılı ve takip eden dönemde yurtiçinde ve yurtdışında yeni mağaza yatırımları da hedefliyor.
Cacharel markasının kurucusu Mr. Jean Bousquet markanın yeni konsepti için gerçekleşen basın buluşmasında
" Bu ziyaret sırasında Aydınlı Grup, Cacharel Kadın İlkbahar 2015 koleksiyonunu Türk moda severlerin beğenisine sunmaya karar verdi. Cacharel olarak Türkiye ve yakın coğrafyadaki başarısından dolayı Aydınlı Grup ile çalışmaktan onur duyuyoruz." dedi.
Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan ise " Cacharel'in değişen ruhunu markanın sahibiyle birlikte paylaşmaktan dolayı çok gururluyuz. Erkek modasında değişen trendleri takip ediyoruz ve klasik giyim anlayışı tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de değişiklik gösterdi. Artık iş hayatında dahi rahat giyim tercihleri öne çıkıyor, bu nedenle, Cacharel olarak yeni koleksiyonumuzda upper casual konseptine ağırlık vermek istedik. Koleksiyonumuzdaki bu değişimi mağazalarımıza da yansıtmak istedik ve bu konsepti uyguladığımız Zorlu Center mağazamız da ilk örneğimiz" dedi. Levent Özkan ayrıca, "Türkiye ve dış pazarlarda mevcut yatırımlarımızı sürdüreceğiz. 2014 yılı sonuna kadar, 7'si yurtdışı, 4'ü Türkiye olmak üzere toplam 11 yeni mağazayla hizmet vermeyi hedefliyoruz.
Türkiye pazarına, 1995 yılında Türkiye'nin yanı sıra yakın coğrafyasının da en büyük hazır giyim perakendecilerinden biri olan Aydınlı Grup ile giriş yapan Cacharel, grubun vizyoner kimliği ve markaya olan inancı ile Rusya, Azerbaycan, Kazakistan, İran, Irak, Ukrayna, Suriye ve Lübnan gibi yakın pazarlar ve komşu ülkelerde Aydınlı Grup'un tüm ticari haklarına sahip olduğu marka, 21'i Türkiye, 34'ü yurtdışı olmak üzere dünya genelinde 55 mağazaya sahip. 2014 sonunda 66 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. 2013 yılını Türkiye'de 55 milyon TL. yurtdışında 62,6 milyon TL. olmak üzere toplamda 117,6 milyon TL ciro ile kapatan Cacharel, 2014'ün sonuna kadar %15 büyüme ile 135 milyon TL ciro hedefliyor.

AYDINLI GRUP HAKKINDA
Dünya modasına yön veren Pierre Cardin, Cacharel ve U.S. Polo Assn. markalarının ana lisans sahibi olan Aydınlı Grup 3 kıtaya yayılan, 246'sı Türkiye'de toplam 390 mağazası ve 3.500'ü aşkın çalışanı ile sadece Türkiye'nin değil yakın coğrafyasının da en büyük hazır giyim perakendecilerinden biridir.
2013 sonu itibariyle 618 milyon TL.'
ye ulaşan cirosu ile Aydınlı Grup, dünya çapında 30 ülkeye 60 milyon dolar ihracat yapmaktadır. Aydınlı Grup, 3 kıtada üretim ve satışını gerçekleştirdiği markaları ile Türk tasarım ve üretim gücünü dünyaya sunmaktadır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.