Salı 15.04.2014

'Çağrı merkezlerinin önemi gitgide artıyor

BNP Paribas Cardif Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çağlar, bireysel emeklilik ve sigorta sektöründe çağrı merkezlerinin öneminin arttığını ve müşteri beklentilerinin doğru yönetilmesinde stratejik önemi olduğunu vurguladı

BNP Paribas Cardif Pazarlama ve Alternatif Dağıtım Kanallarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çağlar, bireysel emeklilik ve sigorta sektöründeki çağrı merkezlerinin önemine değindi. Çağrı merkezlerinin sektördeki öneminin giderek arttığını ifade eden Uğur Çağlar, müşteri yaşam döngüsünün tüm aşamalarında, müşteri beklentilerinin birebir alınarak doğru yönetilmesinde ve müşterinin değişen ihtiyaçlarının tespit edilmesi konularında stratejik önemi olduğunu vurguladı. BNP Paribas Cardif müşterilerine 'Müşteri İletişim Merkezi' kanalıyla hoş geldin aramaları, müşteri bilgilendirmeleri, çapraz satış, katkı payı artışı ve tutundurma aramalarının gerçekleştirildiğini belirten ve ana satış kanalları vasıtası ile kazanılan müşterilerin çağrı merkeziyle hizmet verildiğini ifade eden BNP Paribas Cardif Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çağlar sözlerine şu şekilde devam etti: "Biz BNP Paribas Cardif Türkiye olarak, Müşteri İletişim Merkezimizi ana dağıtım kanallarımız ile kazanılan müşterilere hizmet sunmanın ötesine geçirerek orta vadede bir dağıtım kanalı olarak konumlamayı hedefliyoruz." BNP Paribas Cardif'in birçok ülkede çağrı merkezlerini hizmet noktasının ötesinde bir gelir merkezi olarak konumladığını belirten Uğur Çağlar, bu vizyon çerçevesinde sigorta ve Bireysel Emeklilik Sistemi ürünlerinin müşteriye ulaştırılmasında 'Müşteri İletişim Merkezi'nin çok daha aktif bir rol üstleneceğini ifade etti.
'TEKNOLOJİ KULLANIMI SEKTÖRÜ OLUMLU ETKİLEDİ'
Çağlar, Türkiye'de internet kullanımının yaygınlaşmasıyla yeni teknolojileri takip eden ve bunları başarılı bir şekilde kullanan genç nüfus ile hizmetlerinin daha geniş bir kitle tarafından takip edildiğini belitti. Çağlar sözlerini şöyle noktaladı: "Teknolojinin müşteri alışkanlık ve beklentilerinde hızla farklılık yaratması, etkilerini sigorta sektöründe de gösterdi. Biz de değişen beklentilere yanıt verecek çözümler üretiyor, teknolojinin getirdiği yeniliklere uyumlu çalışmalar yapıyoruz. Yeni BES'in getirdiği avantajlar paralelinde uzaktan satışa imkan tanıyan yapısına uygun olarak çağrı merkezleri üzerinden katılımcılarımıza ulaşmak için tüm teknolojik alt yapımızı hazırlıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.