'Çağrı merkezlerinin önemi gitgide artıyor
BNP Paribas Cardif Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çağlar, bireysel emeklilik ve sigorta sektöründe çağrı merkezlerinin öneminin arttığını ve müşteri beklentilerinin doğru yönetilmesinde stratejik önemi olduğunu vurguladı
'TEKNOLOJİ KULLANIMI SEKTÖRÜ OLUMLU ETKİLEDİ'
Çağlar, Türkiye'de internet kullanımının yaygınlaşmasıyla yeni teknolojileri takip eden ve bunları başarılı bir şekilde kullanan genç nüfus ile hizmetlerinin daha geniş bir kitle tarafından takip edildiğini belitti. Çağlar sözlerini şöyle noktaladı: "Teknolojinin müşteri alışkanlık ve beklentilerinde hızla farklılık yaratması, etkilerini sigorta sektöründe de gösterdi. Biz de değişen beklentilere yanıt verecek çözümler üretiyor, teknolojinin getirdiği yeniliklere uyumlu çalışmalar yapıyoruz. Yeni BES'in getirdiği avantajlar paralelinde uzaktan satışa imkan tanıyan yapısına uygun olarak çağrı merkezleri üzerinden katılımcılarımıza ulaşmak için tüm teknolojik alt yapımızı hazırlıyoruz."
EN SON HABERLER
- 1 Konya BŞB - İlan
- 2 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 5 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 6 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 7 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 8 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 9 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 10 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!