Cumartesi 19.04.2014

Avea oyun tutkusuna gençleri davet ediyor

Geçtiğimiz yıl, dünyanın en fazla oynanan online PC oyunu League of Legends'ın (LOL) 2013 Sezonu Mevsim Finalleri ve Türkiye Şampiyonası'na sponsor olan Avea, bu yıl işbirliğini daha da genişletti. Şirket, yeni gençlik markası Woops ile "Riot Games ve League Of Legends"'in Türkiye resmi ortağı oldu. Avea Pazarlama İletişimi Direktörü Gelincik Onan, "İşbirliklerimizi benzer değerlere sahip olduğumuz ve kendi alanlarında en başarılı markalarla yapmayı tercih ediyoruz" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.