Cumartesi 19.04.2014

Madende iki aday kapışıyor

aday kapışıyor İstanbul Maden İhracatçıları Birliği'nin seçimli genel kurulunda mevcut başkan Çoker ve Ali Kahyaoğlu yarışacak

Yıllık ihracatı 2.2 milyar dolara ulaşan madencilik sektöründe kozlar 25 Nisan'da paylaşılacak. 4 binden fazla üyesi bulunan İstanbul Maden İhracatçıları Birliği'nin (İMİB) seçimli genel kurulu yaklaşırken, seçim kulisleri de hızlandı. Dış Ticaret Kompleksi'nde saat 13.00'te başlayacak seçimlere mevcut yönetimin karşısına aday olarak çıkan Ali Kahyaoğlu, mevcut yönetimin sektörün derdini hükümete aktarmakta başarılı olamadığını ileri sürdü. Mevcut Başkan Hasan Can Çoker'i 'pasif' kalmakla suçlayan Kahyaoğlu, "Orman ruhsatları konusu hükümete iyi anlatılamadı. Bu nedenle Türkiye, 750 milyon dolarlık daha az ihracat yaptı. Şu anki yönetimin sektörün sıkıntılarını anlatmak için yetkililere sesini duyurmak gibi bir kaygısı yok" dedi. Kahyaoğlu, göreve geldiklerinde sektörün sorunlarını hükümete daha çok duyurmak için aktif olacaklarını söyledi.
"UÇAĞIM İNŞALLAH ÜSKÜDAR'A DÜŞER"
İMİB Başkanı Hasan Can Çoker'in 30 Mart'ta Facebook sayfasına yazdığı yazılar da sektörü karıştırdı. Çoker, "Uçağım düşmez ise 2 saate kadar oyumu kullanırım, yok düşerse inşallah Üsküdar'daki malum yere düşer. İşte o vakit en güzel seçim olurken benim keyifle yaşayamadığım" yazısını paylaştı. Bu yazının olduğu sayfa daha sonra kapatıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.