Pazartesi 21.04.2014

Türkiye Jeep'in 1 numarası

Türkiye, Jeep'in Avrupa, Ortadoğu ve Kuzey Afrika'nın bulunduğu EMEA pazarlarında en hızlı büyüyen ülkeler arasında dikkat çekiyor. 2013'te satışlarını yüzde 21.5 artıran Türkiye, Fas ve Rusya'nın ardından en hızlı büyüyen üçüncü ülke oldu. 2013'te Fas yüzde 50, Rusya ise yüzde 31 büyüdü. 2014'te yüzde 70'lik büyüme ile birincilik koltuğuna oturması beklenen Türkiye'nin bu unvanını 2016'ya kadar kimseye kaptırmayacağı öngörülüyor. 2015'te yüzde 75 büyüme hedefleyen Jeep'in her yıl rekor kırması bekleniyor. Haziranda satışa sunulacak Cherokee ile orta boy SUV sınıfında daha iddialı hale geleceklerini söyleyen Jeep Türkiye Direktörü Mahmut Karacan, yıl sonuna kadar 500 adet satış planladıklarını ifade etti. Kasımda satışa sunulacak yeni Renegade ile yılı bin 656 adetle kapatacaklarını anlatan Karacan, "2015 satış hedefimiz ise 3 bin 500 adet. Bu Jeep'in Türkiye'de ulaştığı en yüksek satış adedi olacak" dedi.

FİYATI 170 BİN TL

Orta SUV segmentinde ilk kez kullanılan 9 ileri tam otomatik vites ve 2.0 litrelik Multijet II turbo dizel motorun kullanıldığı ilk Jeep modeli olan Cherokee, Türkiye'de Longitude ve Limited versiyonlarıyla satışa sunulacak. Dördüncü nesil Jeep Cherokee'ye 170 bin TL'den başlayan anahtar teslim fiyatıyla sahip olunabilecek. Dış ve iç mekanı yenilenen Jeep Cherokee, yüksek performans, sürüş kalitesi, daha düşük yakıt tüketimi ve emisyon değerleri sunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.