Eski hasar yöntemleri artık yetersiz kalıyor
Sompo Japan Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Uğur Özer, "Değişen müşteri ihtiyaçları, yeni ortaya çıkan riskler ve teknolojik gelişmeler sigorta şirketlerinin geçmiş hasar uygulamalarının artık yetersiz olduğunu göstermekte" dedi
'YENİ HASAR YAZILIMIMIZ MEMNUNİYETİ ARTIRACAK'
2014 yılında yeni bir hasar yazılımına geçtiklerini dile getiren Özer, "Birçok alanda iş süreçlerinde iyileşme sağlayacak yeni yazılımla, otomatik iş akışları, gerçek zamanlı performans takipleri, elektronik dosya yönetimi ve bunun gibi birçok yeni uygulamayla operasyonel verimliliğimizi önemli bir oranda artırıyor olacağız. Hem servis sürelerinin iyileştirilmesi, hem de müşteri dostu mobil veya internet uygulamalarıyla müşteri memnuniyetinin ve acente memnuniyetinin de arttırılmasında yeni hasar yazılımımız önemli bir destek sağlayacaktır. Sompo Japan olarak teknoloji ve insan kaynağına artan oranda yatırım yaparak sektördeki farklı konumumuzu daha da güçlendireceğiz."
EN SON HABERLER
- 1 Konya BŞB - İlan
- 2 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 5 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 6 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 7 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 8 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 9 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 10 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!