Eski hasar yöntemleri artık yetersiz kalıyor
Sompo Japan Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Uğur Özer, "Değişen müşteri ihtiyaçları, yeni ortaya çıkan riskler ve teknolojik gelişmeler sigorta şirketlerinin geçmiş hasar uygulamalarının artık yetersiz olduğunu göstermekte" dedi

'YENİ HASAR YAZILIMIMIZ MEMNUNİYETİ ARTIRACAK'
2014 yılında yeni bir hasar yazılımına geçtiklerini dile getiren Özer, "Birçok alanda iş süreçlerinde iyileşme sağlayacak yeni yazılımla, otomatik iş akışları, gerçek zamanlı performans takipleri, elektronik dosya yönetimi ve bunun gibi birçok yeni uygulamayla operasyonel verimliliğimizi önemli bir oranda artırıyor olacağız. Hem servis sürelerinin iyileştirilmesi, hem de müşteri dostu mobil veya internet uygulamalarıyla müşteri memnuniyetinin ve acente memnuniyetinin de arttırılmasında yeni hasar yazılımımız önemli bir destek sağlayacaktır. Sompo Japan olarak teknoloji ve insan kaynağına artan oranda yatırım yaparak sektördeki farklı konumumuzu daha da güçlendireceğiz."
EN SON HABERLER
- 1 15 soruda İstanbul için Yarısı Bizden kampanyası! Bakanlık merak edilenleri yanıtladı
- 2 Türkiye’nin enerji altyapısı çok güçlü
- 3 Vergi beyannamesi için son gün yarın! Uyumlu mükelleflere yüzde 5 indirim uygulanıyor
- 4 Nükleer Enerji Tedarikçi Bilgi Sistemi kullanıma açıldı
- 5 Tarife karşılaştırma sistemi e-Devlet'te! Bakan Uraloğlu açıkladı: 13 şirket tek platformdan kıyaslanacak
- 6 Hidrokarbonu yeniden düşünmek
- 7 SON DAKİKA | Suriye ile enerji anlaşması yolda! Doğal gaz ve elektrik hattı yapılacak
- 8 Avrupa’da kara kutu inceleniyor
- 9 Karadan denize ilk 5G denemesi
- 10 Sanayi zayıf istihdam güçlü seyrediyor