Salı 22.04.2014
Son Güncelleme: Salı 22.04.2014

Ray 354 milyon lira prim üretti

Ray Sigorta Genel Müdürü Levent Şişmanoğlu, 2013 yılını 354 milyon liralık prim üretimi ve 8.5 milyon liralık vergi öncesi kârla kapattıklarını söyledi. Brüt primini yüzde 16.4 büyüttüklerini belirten Şişmanoğlu, Ray Sigorta'nın aktif büyüklüğünü de 381 milyon liraya yükselttiğini ifade etti. Ray Sigorta'nın en önemli iş ortağı olan acenteleri ve çalışanlarıyla birlikte zoru başaran bir ekip olduğunu belirten Şişmanoğlu, "Sigorta sektöründe zoru başaran bir ekip olarak 2013 yılında portföyümüzü yola ilk çıkarken belirlediğimiz ideal dağılımda gerçekleştirerek, motor dışında yüzde 58.5 oranla 207.1 milyon lira, motor branşında ise yüzde 41.5 oranla 147.1 milyon lira prim ürettik. Sigorta sektörünün son yıllarda çok büyük sınavlar verdiği teknik kârlılıkta ise, yüzde 17.9 artışla 38 milyon lira teknik kâra ulaştık" dedi.
DAHA İYİ HİZMET,DAHA ÇOK MÜŞTERİ

Ray Sigorta'nın dağıtım kanallarıyla aynı hedef doğrultusunda son 3 yılda çok önemli başarılara imza attığını belirten Şişmanoğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Son 3 yılda imza attıklarımız bize daha iyisini yapabileceğimizin heyecanını ve inancını veriyor. 2014 yılında da her yıl bir öncekinden daha iddialı olan hedeflerimize doğru hızlı ve emin adımlarla ilerlemeye, vizyonumuzda belirttiğimiz gibi Türkiye'nin değer yaratan sigorta şirketi olmak için çalışmaya devam edeceğiz. Ray Sigorta için önümüzdeki dönem daha iyi hizmet ile daha çok müşteriye ulaşacağımız bir yıl olacak."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.