Pazar 27.04.2014

Türk sanayicisi bütünsel strateji oluşturacak

İSO'nun 15 Mayıs'ta düzenleyeceği 12'nci Sanayi Kongresi'nde vasatlıktan çıkış yolları tartışılacak. Hedef bütünsel bir sanayi stratejisi oluşturmak

İstanbul Sanayi Odası'nın (İSO) düzenlediği 12'nci Sanayi Kongresi için geri sayım başladı. 15 Mayıs'ta düzenlenecek kongrede, yılbaşından bu yana gerçekleştirilen dört çalıştay sonucu ortaya çıkan bir sanayi bildirisi açıklanacak. İSO'nun hedefi ülkenin potansiyelini harekete geçirecek bütünsel bir sanayi stratejisinin oluşturulmasını sağlamak. İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda düzenlenecek kongrede Türkiye'nin ileri sanayi ülkesi olma ve küresel rekabette öne çıkma yolundaki kalkınma hamlesinin yapı taşları da ortaya konacak. "21. Yüzyılla Büyük Yüzleşme" ana temasıyla, düzenlenecek kongre, binlerce sanayici, kamu yöneticisi, iş dünyası, akademi ve STK temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilecek.

DÖRT FARKLI ÇALIŞTAY

Kongreye uluslararası politika- küresel ekonomi uzmanı Prof. Francis Fukuyama ve Çin- Hindistan Enstitüsü Kurucu Ortağı Haiyan Wang da konuşmacı olarak katılacak. İSO, 'Devlet, Demokrasi, Toplum, Şirketler ve Eğitimde Vasatlıkla Yüzleşme ve Bundan Çıkış Yolları' başlığı altında akademi, iş dünyası ve medyadan 250'ye yakın uzman katılımcı eşliğinde dört farklı çalıştay düzenledi. Sanayinin tüm sorunlarının masaya yatırıldığı dört ay süren çalıştayların ardından ortaya çıkan bildirge, kongrede açıklanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.