Giriş Tarihi: 3.5.2014

Baydöner'in hedefi yurtdışında büyümek

Türk dönerini dünya çapında markalaştırmak ve itibarını artırmak amacıyla yola çıkan Baydöner, yurtdışında büyümeye devam ediyor. Avrupa'dan önce Ortadoğu'da güçlenme stratejisiyle hareket eden Baydöner, Azerbaycan ve Irak'ta açtığı iki yeni restoranıyla yurtdışı şube sayısını beşe yükseltti. Baydöner Yönetim Kurulu Başkanı Levent Yılmaz, "Ciromuzun yüzde 40'ını Türkiye dışındaki ülkelerden elde etmeyi hedefliyoruz" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.