Son Güncelleme: Cumartesi 03.05.2014
İngiliz dev Aerodeon'u aldı
Yıllık 17 milyar dolar cirosu olan İngiliz reklam devi WPP, 2 yılda 5'inci Türk şirketini aldı. WPP, son alımla istihdamını bin kişiye çıkarıldı
TÜRKİYE'DE BİN ÇALIŞAN
Son iki yılda Türkiye'deki varlığını artırma kararı alan WPP, bu nedenle 5 önemli Türk şirketini portföyüne kattı. 2012'de Manajans ve 41? 29! isimli firmaları alan WPP, geçen yıl da G-Section ile Plasenta'yı bünyesine katmıştı. Böylece WPP, Türkiye'deki çalışan sayısını 1.000'e çıkarıldı. 17.3 milyar dolarlık cirosu bulunan WPP, gelirlerinin 6 milyar dolarını dijital platformlardan elde ediyor.
EN SON HABERLER
- 1 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 2 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 3 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 4 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi
- 5 Bakan Kacır: Askeri insansız hava aracı üretiminde dünya lideriyiz
- 6 Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı! Avrasya Tüneli'nden rekor geçiş: Günlük...
- 7 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek
- 8 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 9 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 10 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı